Krankemot Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja, enkel -MMS: (Ja -GPRS: (Ja. -EDGE: vet ikke -WAP: ja -Kalkulator: (Ja. -JAVA:(Ja/ -Email klient:(Ja/ -Spill:(Ja/ Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: -Vekt: uuvesentlig -Antenne:uvesentlig -"Støt/sprut/støv-sikker": skal tåle litt men ikke pasret med kevlar og sånn:P Skjerm: Farge -Over 65000 farger, under 65000 farger. -Størrelse på skjerm. stor nok -Touchscreen: nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding):nei eventuelt chess knockout eller talkmore Diverse: -Merke: helst ikke nokia -Kamera: uvesentlig -Videokamera: uvesentlig -Symbian: nei -Triband: det er det samme -Infrarød port:helst -Blåtann (Bluetooth):hvis ikke IR -Minne: er ikke så viktig, men vil ikke ha full innboks etter 7 sms (som forrige mobilen) -Minnekort?:nei). -Polyfoniske ringetoner:(Ja -MP3: uvesentlig -Radio uvesentlig -3g(UMTS): tviler -Wlan: nei - Mulighet for GPS: nei) -Batterilevetid: "Viktig/ -ringe, sende sms motta/sende e-mail bruke f.eks kalender, stoppeklokke, kalkulator. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 -"Støt/sprut/støv-sikker": skal tåle litt men ikke pasret med kevlar og sånn:P Hæ? Siemens M65, den er lagd for å tåle en del og man får den for rundt 1000,- med kontantkort. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 -"Støt/sprut/støv-sikker": skal tåle litt men ikke pasret med kevlar og sånn:P Hæ? Siemens M65, den er lagd for å tåle en del og man får den for rundt 1000,- med kontantkort. en kamerat hadde den, og jeg opplevde den som SVÆRT treig i menyer og spill... Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 M65 er knalltelefon... anbefaler denne også Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vil du bruke opptil 3000,- eller det bare sånn hvis du må? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 hvis jeg MÅ eller får en mye bedre telefon på et tilleg opptil og kanskje litt over 3000 Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hva med SE k500/k700? Passer vel greit til dine krav... Edit: eller 5140, da denne er lagd for å tåle litt, og sikkert er billigere enn m65.? Endret 9. april 2005 av Alne Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har ikke opplevd M65 som treig. Som Alne sier, K700i/K500i er også greie valg, men er ikke lagd for å tåle noe særlig. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hva med Nokia 3230? Der får man veldig mye for pengene...! Tror den skal være grei og robust får den til under 3000,- (sjekk i prisguiden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå