Gå til innhold

HP som blacker ut - hvorfor?

Anbefalte innlegg

Har en ca 6 uker gammel HP som de siste 3-4 ukene har oppført seg ufint. Har blitt verre og verre, blacker ut uten annet forvarsel enn at vifta og alle program stopper opp et lite sekund før den skrur seg av. Ingen bluescreen. Etter noen timer kan jeg starte den igjen, og den fungerer for en kort tid.

Bruker den kun i trådløst nettverk med mail og syncer en del med iPod og ekstern HD. I tillegg en del Word, men ingen "tunge" programmer eller muffinse installasjoner er gjort.

F.eks. nå nettopp: satt på noe så banalt som MSN i ca 30 min med iTunes i bakgrunnen. Maskinen blacker så ut og må startes på nytt. Men kommer ikke lenger enn at jeg logger meg på Windows og så skrur den seg av igjen. Har lastet ned "PC-doktor" fra HPs hjemmesider, og følger oppskriften til punkt og prikke, men programmet vil ikke fungere på maskinen. Dvs, får åpnet det, men får bare beskjed om at operasjonen er kansellert...

Reinstallasjon av Windows fungerer heller ikke. Når jeg skal kjøre CD'en skrur maskinen seg av.

Håpløst! :cry:

Virker som et varmeproblem, noen som vet?

Endret av knuthfk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...