holtiz Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Går det an å få festet en bigwater cpu blokk på en sokkel/hovedkort som ikke har 4 gjennomgående hull på hovedkort. Men standard klemme? Jeg har et MSI KT600-Delta kort og en AMD K7 Barton 2500+ CPU. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Heisann ! Jeg har akkurat montert mitt bigwater sett på maskin, jeg har en K8, Amd 3200+ (64bit) Jeg og har bare 2 feste hull, som man stikker dem stengerne mellom. Det funker fett ! Selv om kjøleren vil gli litt ned, så bare stram dem muntrene litt, ikke for mye, for da knuser du plexin. Før med luftkjling, hadde jeg 30-35-45, nå hadde jeg 19grader med Bigwater. Vifta sto på minimalt, og jeg har en en AquaComputer på skjermkortet mitt, ATi 9800pro. Dette settet funker fett. Skal altså gå bra å montrere det, bare pass på at du er nøyaktig. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Noe om noe hull og greier.Tror han spurte om det gikk bra å feste med klemmen, ikke om det gikk bra med to eller fire hull Det følger med klemme som skal festes på A-sokkelen ja. Jeg bruker den (har samme CPU som deg), og det funker fett. Har hull rundt sokkelen, men valgte å bruke klemmen, og tror det er like bra, går også fortere og montere. Akkurat (nesten) som å feste en vanlig ribbe. Endret 9. april 2005 av PCXray Lenke til kommentar
holtiz Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 takker. Det var det siste svaret jeg var ute etter. Ble nesten bekymret for at jeg ikke kunne ha vannkjøling...et lite øyeblikk. Men da blir det vel alikavell... Skulle egentlig ha ThermalTake Rocket....men fant ut at det ble for tungvint med kjøletårnet. Ved eventuell flytting av maskin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå