Fat_ASS Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 noen som vet om en bra nettbutikk jeg kan få kjøpt den nyeste mc music plata fra?? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Platekompaniet har den sikkert... (ja, de har nettbutikk) Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Platekompaniet har den sikkert... shrug.gif(ja, de har nettbutikk) Takker for svar men jeg fant den på en side som het cdon tror jeg... Er ikke den som bestiller så mye musikk at det gjør noe så jeg vet er ikke kjent med musikk butikker på nett... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Meget unødvendig å lage 3 tråder om neste mc music. Prøv å lag en mer omfattende tråd neste gang. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Meget unødvendig å lage 3 tråder om neste mc music. Prøv å lag en mer omfattende tråd neste gang. Det er tre forskjellige tråder om tre foskjellige ting...ser ikke no galt i det! Dessuten var det der utrolig off topic. Endret 9. april 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Meget unødvendig å lage 3 tråder om neste mc music. Prøv å lag en mer omfattende tråd neste gang. Det er tre forskjellige tråder om tre foskjellige ting...ser ikke no galt i det! Dessuten var det der utrolig off topic. Haha, ja GIDAMEG :!: Du kunne jo brukt hue litt og gått inn på nettsidene til free recordshop eller platekompaniet først, f.eks Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Meget unødvendig å lage 3 tråder om neste mc music. Prøv å lag en mer omfattende tråd neste gang. Det er tre forskjellige tråder om tre foskjellige ting...ser ikke no galt i det! Dessuten var det der utrolig off topic. Haha, ja GIDAMEG :!: Du kunne jo brukt hue litt og gått inn på nettsidene til free recordshop eller platekompaniet først, f.eks Sant! Er ikke så vanskelig å finne en norsk CD-nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå