SaiMANN Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Skal lage et botnett, eller linke to boter. Har gjort alt som det står at jeg skal gjøre fra www.egghelp.org, men når de prøver og linke hverandre får jeg på den ene: Bot1 [11:55] Telnet connection: 217-3-208.adsl.tele2.no/37204[11:55] Timeout/EOF ident connection [11:55] Challenging McKagan... [11:55] Linked to McKagan. *** Linked to McKagan [11:55] Creating resync buffer for McKagan [11:55] Sending user file send request to McKagan [11:55] Timeout on userfile transfer. *** Disconnected McKagan (timed-out userfile transfer) Bot2: [11:55] Received challenge from Fedoraen... sending response ...[11:55] Linked to Fedoraen. *** Linked to Fedoraen [11:55] Downloading user file from Fedoraen [11:55] Failed connection; aborted userfile transfer. [11:55] Disconnected from: Fedoraen. No reason (lost 1 bot and 1 user) *** Disconnected from: Fedoraen. No reason (lost 1 bot and 1 user) Virker jo som de finner hverandre. Noen som vet hva som er feil, eller hva problemet er? Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kanskje du bør spesifisere dcc portene på hubbene dine. Overføringene pinger ut, så det er nok problemer et sted der:) Samtidig vil jeg anbefale å legge til netbots modulen, for å samkjøre bottene dine:) Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 legg til disse i configgene dine du: loadmodule blowfish loadmodule wire loadmodule share med de der så får du linket botene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå