Forumforumforum Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Noen som vet om det er stor forskjell å spille på vanlig skjerm, eller widescreenskjerm ? Skal evt. kjøpe laptop, og den jeg har sett på er det widescreen på. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Skal du spille gamle spill som har en fast oppløsning som feks Diablo, StarCraft o.l (oppløsning 800x600) så er det helt å spille med Widescreen. Hadde en Dell 8600 m 15,4'' widescreen, var ikke noe gøy å spille StarCraft på den Men Battlefield 1942, Vietnam + CS og en rekke andre nye spill går helt greit med Widescreen. Syntes jeg da Edit: fiksa oppløsninga... Endret 9. april 2005 av roy_nor Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 800x640 er ingen ekte oppløsning. 800x600 er noe annet. De fleste nyere spill har full støtte for oppløsninger utenom det vanlige. Lenke til kommentar
atLind Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Spiller en del Warcraft III på 23" widescreen. Funker kjempefint. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 På grunn av høy standardoppløsning på min laptop, så har jeg hatt muligheten til å teste blant annet World of Warcraft i ymse widescreenoppløsninger i et vindu. Det er nok ganske digg med widescreen ja! Widescreen er ikke minst ypperlig til film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå