P-in-P Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jepp, som topic sier så lurer jeg på hvorfor det er så mange som poster 2 ganger? Regner nesten med at det ikke er selvforskyldt, men allikevel så kan jeg med handa på hjertet si at jeg aldri har vært borti å selv lage dobbeltpost, selv med forskjellige maskiner og nettlesere. Noen som kan gi en forklaring på saken? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 av og til hender det at det tar litt lang tid, at siden "henger" på en måte, når man trykker på send knappen.. Da er det veldig enkelt å bare trykke en gang til, og dermed har forumet fått 2 replies... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Ahhh... Akkurat! Skulle vært en funksjon som sletter dette med en gang da! Fint forslag til forum v.3! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Rart, etter at jeg har trykka på send en gang går det ikke an å trykke på den flere ganger. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Kunne man ikke i bunn og grunn ordnet dette ved å slenge inn en ørliten JavaScript som kobler ut svarknappen når den er trykket på? <input type="submit" onClick="document.forms[0].submit.disabled = true" name="submit" /> Eller er dette allerede gjort? Endret 9. april 2005 av aadnk Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tror det er gjort, men det går forsatt an å trykke på "forhåndsvis innlegg". Da får man dobbelt post. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 QUOTE (Redline_ @ 09/04/2005 : 22:19) Rart, etter at jeg har trykka på send en gang går det ikke an å trykke på den flere ganger. Jepp, samme her. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 QUOTE (aadnk @ 09/04/2005 : 21:19) Kunne man ikke i bunn og grunn ordnet dette ved å slenge inn en ørliten JavaScript som kobler ut svarknappen når den er trykket på?Eller er dette allerede gjort? Utrolig kjipt hvis siden henger seg helt da. Så må man kopiere hele innlegget og reloade siden når siden har klatret ned fra galgen, lime inn og klikke submit på nytt. Er du skikkelig uheldig har du i mellomtiden fyllt opp utklippstavla med noe annet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Har ofte lagt merke til at exploreren min har hengt seg etter jeg har trykket på svarknappen, spesielt i Opera. Endret 9. april 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Siden laster men du gidder ikke å vente så trykker man på en gang til. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 har bare dobbelposta 1 gang da skreiv jeg og trøkte på posteknappen så kom jeg borti tilbakeknappen på musa, så gikk jeg inn i et anna vindu, så gikk jeg tilbake til posten min, så tenkte jeg "oj så dum jeg var som ikke posta da" så trøkte jeg på poste knappen. tada dobbelpost blei faktisk dobbelpost med 20 min mellomrom Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er mange også som dobbeltposter med vilje for de det er vanskeligere å quote mange i et innlegg i stede for å bare trykke qoute på hver person, også for de de ikke gidder å trykke på "edit" knappen og fordi de vil øke postcounten sin. Alle grunnene er bare tåpelige egentlig, eller latskap heter det vel. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er egentlig bare å stoppe lastingen av sida og så oppdatere igjen hvis den henger seg. Da er posten din der. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er gjort det med javascriptet, men ikke ved "fast reply". Noen meget få ganger så klarer jeg å prestere å trykke to ganger på "Svar"-knappen, og dermed blir det dobbelpost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg