Gå til innhold

Hva er det der med dobbeltposter?

Anbefalte innlegg

Jepp, som topic sier så lurer jeg på hvorfor det er så mange som poster 2 ganger? Regner nesten med at det ikke er selvforskyldt, men allikevel så kan jeg med handa på hjertet si at jeg aldri har vært borti å selv lage dobbeltpost, selv med forskjellige maskiner og nettlesere.

Noen som kan gi en forklaring på saken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne man ikke i bunn og grunn ordnet dette ved å slenge inn en ørliten JavaScript som kobler ut svarknappen når den er trykket på?

<input type="submit" onClick="document.forms[0].submit.disabled = true" name="submit" />

Eller er dette allerede gjort?

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

QUOTE (aadnk @ 09/04/2005 : 21:19)
Kunne man ikke i bunn og grunn ordnet dette ved å slenge inn en ørliten JavaScript som kobler ut svarknappen når den er trykket på?

Eller er dette allerede gjort?

Utrolig kjipt hvis siden henger seg helt da. Så må man kopiere hele innlegget og reloade siden når siden har klatret ned fra galgen, lime inn og klikke submit på nytt. Er du skikkelig uheldig har du i mellomtiden fyllt opp utklippstavla med noe annet.

Lenke til kommentar

har bare dobbelposta 1 gang

da skreiv jeg og trøkte på posteknappen så kom jeg borti tilbakeknappen på musa, så gikk jeg inn i et anna vindu, så gikk jeg tilbake til posten min, så tenkte jeg "oj så dum jeg var som ikke posta da" så trøkte jeg på poste knappen.

tada dobbelpost :w00t::w00t:

blei faktisk dobbelpost med 20 min mellomrom :w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Er mange også som dobbeltposter med vilje for de det er vanskeligere å quote mange i et innlegg i stede for å bare trykke qoute på hver person, også for de de ikke gidder å trykke på "edit" knappen og fordi de vil øke postcounten sin.

Alle grunnene er bare tåpelige egentlig, eller latskap heter det vel. :roll:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...