nomo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei! jeg prøver å få fargelagdt en del av hoved-tabell'en, -en vanrett strek. Men den den går ikke tvers igjennom, bare innafor tabellen??? har noen koden for å fargelegge en strek som går tvers gjennom en <table>? (prøvde meg på border-top-color, men det funka ikke) -skjønner?? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Skjønner ikke bæret Har du et eksempel-bilde elns? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg forstod heller ingenting Du vil altså ha en strek tvers over en tabell.... Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Skjønner ingenting av hva du mener jeg heller. Kan du utdype deg litt mer og/eller komme med et eksempel? Endret 9. april 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tror det jeg tror du tenker på kun er mulig i CSS3. Kan ta feil, dog. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Han mener ikke at han vil ha en vannrett strek som går gjennom flere td-er, da? Eksempel på hva han mener kan være å bruke dette: <tr><td><hr /></td><td><hr /></td><td><hr /></td><td><hr /></td></tr> Eller noe slikt, hvor "n" er antall kolonner: <td><tr colspan="n"><hr /></td></tr> Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 <td><tr colspan="n"><hr /></td></tr> tr inni td? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 <td><tr colspan="n"><hr /></td></tr> tr inni td? Jeje... Omvendt, da. Jeg skrev visst litt feil. Er han en hacker, finner han sikkert ut hva som må gjøres. Merkelig at du ikke reagerte mer på <tr> med attributen colspan. Det høres merkeligere ut enn tr i td. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå