Reborn Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hvilken konsol synes dere er best jg holder mg til ps2 sometimes GC :wink: Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 STOPP! We`ve been through this hell before! Hm la meg se: Bullshit- snakk! Fanboys! usakligheter! mer bullshit! Specs vs Gameplay! = Ingenting har kommet ut av det whatsoever! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Ingen av konsollene er "BEST" OK?????? *småbanner* Eier selv en Xbox men jeg har aldri vært i nærheten av å tenke stygt om de andre konsollene! Repeating what everyone knows!!!!!!!!!!! : PS2 : masse spill for øyeblikket. Noe dårligere specs GB: en del exclusives. Noen gode spill. bra grafikk Xbox: Bra grafikk.En del gode spill ute. More to come Er vi ferdige her da? Jeg veit at jeg psyker litt uten at noen har skrevet et ord.... Forhåndpsyking. Er drittlei "system- wars"- bullshittet! [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-04 19:00 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 jeg liker tilfeldigvis spillene til ps2 best, derfor liker jeg ps2. men xbox kontrollen er egentlig mye bedre å holde i, den er stor, men det du holder i er ikke noe større enn ps2 kontrollen den er hermet etter. min fetter på 10 år bruker den lett, så en trenger ikke store hender for å holde den. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 For det første: Som alle andre sier her, det er meningsløst å dra denne diskusjonen opp igjen. For det andre: Det finnes utallige threads som tar opp akkurat det samme. Det er en knapp som heter søk http://forum.gamer.no/search.php For det tredje: Post i riktig forum når du først skal poste. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 TsT, vennligst steng denne tråden. Lenke til kommentar
cky Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 XBox - definitvt. Overlegen grafikk / lyd. Spillene er også topp, og det er bare begynnelsen :wink: Lenke til kommentar
x-box the king Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 ok , jeg kan si deg en ting x-box syntes jeg er best men ps2 og gc er også bra men de har dårligere grafikk. hilsen / / /bo/ Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Dette har da vært diskutert før? Og lite kommer ut av slike diskusjoner. Jeg liker PC best, men det er ikke dermed sagt at PC er bedre enn MAC. Diskusjoner av typen "hva er best (av ?? og ??)" er vi i grunnen ganske lei av. Det er mye bedre å spørre: "Hvilken konsoll har den beste ytelsen på grafikk?" Eller noe sånt. Fordi denne typen diskusjoner er en "landeplage" og de som regel er diskutert opp og i mente (uten at noe fruktbart er kommet ut av det), velger jeg å stenge denne tråden. Det er ikke for å være vanskelig, men jeg tror det er like greit. Om noen har fundamentale motforestillinger mot dette, er det bare å sende meg en privat melding med begrunnelse (og husk for guds skyld link til tråden - jeg har hukommelse som en senil hest), så skal jeg vurdere det. Mvh. moderator yummy. _________________ Project SU http://hinux.hin.no/~vidarf/ Skribent for overklokking.no Moderator [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-07-04 22:14 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg