Gå til innhold

hvilken konsol er BEST

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen av konsollene er "BEST" OK?????? *småbanner*

Eier selv en Xbox men jeg har aldri vært i nærheten av å tenke stygt om de andre konsollene!

Repeating what everyone knows!!!!!!!!!!! :

PS2 : masse spill for øyeblikket. Noe dårligere specs

GB: en del exclusives. Noen gode spill. bra grafikk

Xbox: Bra grafikk.En del gode spill ute. More to come

Er vi ferdige her da?

Jeg veit at jeg psyker litt uten at noen har skrevet et ord.... Forhåndpsyking. Er drittlei "system- wars"- bullshittet!

[ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-04 19:00 ]

Lenke til kommentar

jeg liker tilfeldigvis spillene til ps2 best, derfor liker jeg ps2. men xbox kontrollen er egentlig mye bedre å holde i, den er stor, men det du holder i er ikke noe større enn ps2 kontrollen den er hermet etter. min fetter på 10 år bruker den lett, så en trenger ikke store hender for å holde den.

Lenke til kommentar

Dette har da vært diskutert før? Og lite kommer ut av slike diskusjoner. Jeg liker PC best, men det er ikke dermed sagt at PC er bedre enn MAC.

Diskusjoner av typen "hva er best (av ?? og ??)" er vi i grunnen ganske lei av. Det er mye bedre å spørre: "Hvilken konsoll har den beste ytelsen på grafikk?"

Eller noe sånt.

Fordi denne typen diskusjoner er en "landeplage" og de som regel er diskutert opp og i mente (uten at noe fruktbart er kommet ut av det), velger jeg å stenge denne tråden. Det er ikke for å være vanskelig, men jeg tror det er like greit. Om noen har fundamentale motforestillinger mot dette, er det bare å sende meg en privat melding med begrunnelse (og husk for guds skyld link til tråden - jeg har hukommelse som en senil hest), så skal jeg vurdere det.

Mvh. moderator yummy.

Project SU

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Skribent for overklokking.no

Moderator

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-07-04 22:14 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...