Gå til innhold

Hva er på den nyeste mc music cd`en?

Fat_ASS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ble du plutselig så interessert i den plata at du måtte lage tre tråder om den?  :p  Leiter du etter en spesiell sang eller noe?

Han skal ha tak i en samleplate som ikke er om en spesiel artist men bare det som er mest populært blant den norske ungdommen så det tviler eg sterkt på.... :ermm:

Han vil antagligvis ha A4 musikk slik at han kan høre på det som "alle" andre hører på og passer inn.... :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jaja, her er i alle fall tracklisten :p . I alle fall hvis det er 32 som er den nyeste...

01: Get Right - Jennifer Lopez

02: Venn - Diverse Artister

03: Unloved - Espen Lind

04: In My Dreams - Wig Wam

05: Almost Here (Radio Edit) - Brian McFadden & Delta Goodrem

06: Sommerflørt - Philip + Sandra

07: Vertigo - U2

08: Father & Son - Ronan Keating feat. Yusuf

09: Take Me Home - Don Juan Dracula

10: Used To Love U - John Legend

11: Hvis - Dina

12: Welcome To My Truth - Anastacia

13: The Word That Make You Sing - Jim Stärk

14: Lala - Ashlee Simpson

15: Early Night - Amerika

16: Mary - Scissor Sisters

17: My Band - D12

18: Out Of Touch - The Playaz

19: Eneste for meg - @lek

Lenke til kommentar
Hvorfor ble du plutselig så interessert i den plata at du måtte lage tre tråder om den? tongue.gif Leiter du etter en spesiell sang eller noe?

'

Du har nok rett jah...leter etter en spess sang som jeg mener var svensk..synes å huske at den nyeste plata var 35 men jeg har en liten anelse om at jeg tar feil...

Hørte sangen på reklamen men fikk ikke med meg hva den het...her leita etter den i evigheter men har aldri funnet ut hva den het... :cry:

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar
Hvorfor ble du plutselig så interessert i den plata at du måtte lage tre tråder om den? tongue.gif Leiter du etter en spesiell sang eller noe?

'

Du har nok rett jah...leter etter en spess sang som jeg mener var svensk..synes å huske at den nyeste plata var 35 men jeg har en liten anelse om at jeg tar feil...

Hørte sangen på reklamen men fikk ikke med meg hva den het...her leita etter den i evigheter men har aldri funnet ut hva den het... :cry:

Har vel en sticky for slikt, men tenker du på Dinas "Hvis"?

Opprinnelig en svenskspråklig låt av Niklas Strømstedt som originalt het "Om". ;)

Lenke til kommentar
Har vel en sticky for slikt, men tenker du på Dinas "Hvis"?

Opprinnelig en svenskspråklig låt av Niklas Strømstedt som originalt het "Om". wink.gif

Hey det kan godt være...utelukket dina med en gang så jeg har ikke sjekket ho da jeg ikke er noen stor dina fan...:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...