Gå til innhold

Nå er det like før prisras på Nikon D70!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Billigste i Norge til nå (norsk utgave) er vel 7.750 om jeg ikke husker feil. Tror ikke det går så langt under det... D50 kan ikke helt sammenlignes med D70 og kommer naturlig til å ligge litt under da det er en "billigmodell". D70 kommer derfor ikke helt ned på dette prisleiet. D70s kommer til å være en del dyrere, og ingen trussel for de butikkene som har mange D70 på lager til denne prisen allerede. Forskjellen mellom D70 og D70s er heller ikke spesielt store.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Man kan jo håpe at Canon ønsker å utkonkurrere Nikon på pris, men de venter nok og ser hva prisene havner på, samt hvor gode kameraene er i forhold til egne kamera. Har en følelse av at D50 vil bli noe mindre avansert enn 350D og litt billigere, og hvis det blir tilfellet, så tror jeg prisene kommer til å ligge på omtrent samme nivå helt til Nikon velger å sette ned prisen enda litt mer.

Lenke til kommentar
Billigste i Norge til nå (norsk utgave) er vel 7.750 om jeg ikke husker feil. Tror ikke det går så langt under det... D50 kan ikke helt sammenlignes med D70 og kommer naturlig til å ligge litt under da det er en "billigmodell". D70 kommer derfor ikke helt ned på dette prisleiet. D70s kommer til å være en del dyrere, og ingen trussel for de butikkene som har mange D70 på lager til denne prisen allerede. Forskjellen mellom D70 og D70s er heller ikke spesielt store.

Hvor får man kameraet til den prisen?

Eller blir det reklame, Afseth? :p

Lenke til kommentar

Her i produktguiden burde det være oppdaterte priser på D70. Og slik jeg ser det, ligger mShop og YaTack billigst ann med 18-70mm og hus. Og i morgen er noen andre som leder ann i teten........... :)

PS!

Det er jubileum i dag. Med dette 100. innelegget, - feires med en kopp kaffe....... :fun:

Endret av TBSkippy
Lenke til kommentar
Hvor får man kameraet til den prisen?

Eller blir det reklame, Afseth? :p

Nope, ikke reklame. Har sett prisen ned i rett under 7700 nå, og det er det jeg nevner. Bør ha lov til det selv om jeg jobber i fotobutikk. Sjekk produktguiden som det er linket til lenger oppe i tråden, og sjekk priser selv også andre steder.

Lenke til kommentar

Da er det gjort, har bestilt D70 med 18-70kit og 1gig kort til ca 8900,-, kanskje noen hundrelapper dyrere enn strengt tatt nødvendig, men dette er vel definitivt det kamera som gir mest "Bang for bucks" akkurat nå. Kunne sikkert ventet noen dager/uker/måneder/år og fått ennå lavere pris, men det er sol og snart sommer og bedre med ett D70 i hånda enn ti i butikken :-)

Noen som har lyst på et BILLIG F55 med 28-80kitet? ;-)

Dere får se etter det på QXL om en stund tenker jeg.

Uansett, sola skinner og liver er herlig!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser nå at D70 er ukens tilbud på netshop. Du får da med Kamera med 18-70, 1GB Sandisk Ultra II og en bæreveske for 7995,-

Er dette et godt tilbud?

Bør man ha et raskere minnekort i D70'en eller holder det med Ultra II?

Er det en bra bæreveske?

Jeg har i lengre tid tenkt litt på dSLR, men har ikke våget å slå til ennå, det er jo snakk om mye penger. Kom nå over dette tilbudet som virket godt, men jeg vet ikke nok om minnekort og bærevesker til se om det er et bra tilbud.

Håper noen dere har noen innspill

-Jostein

Lenke til kommentar

For å sitere en eller annen elkjede: "LØP OG KJØP" :-) Aner null om om bæreveska, men bare kamera + minnekort er et godt kjøp allerede. Husker ikke helt sikkert, men mener at D70 ikke skriver noe raskere enn 5mb/s så ultraII burde holde. Korriger meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Her er det vel bare å slå til, det er det beste tilbudet jeg har sett til nå. Det spørs vel om prisen på D70 blir så mye lavere, men det er jo ikke godt å si. Brikka som følger med er nok mer enn bra og veska er kansje også ok.

:) Per

Lenke til kommentar
Ser nå at D70 er ukens tilbud på netshop. Du får da med Kamera med 18-70, 1GB Sandisk Ultra II og en bæreveske for 7995,-

Er dette et godt tilbud?

Er det en bra bæreveske?

Jeg har i lengre tid tenkt litt på dSLR, men har ikke våget å slå til ennå, det er jo snakk om mye penger. Kom nå over dette tilbudet som virket godt, men jeg vet ikke nok om minnekort og bærevesker til se om det er et bra tilbud.

-Jostein

Jeg lurer også på om dette minnekortet holder. Noen som vet hva det koster å kjøpe separat?

Og er det noen som erfaring med Netshop? Er de til å stole på?

Lenke til kommentar

Er dette et godt tilbud?

Er det en bra bæreveske?

-Jostein

Jeg lurer også på om dette minnekortet holder. Noen som vet hva det koster å kjøpe separat?

Og er det noen som erfaring med Netshop? Er de til å stole på?

Har du i det heletatt sett på svarene over??

Uansett, sånne pakker gir deg minnekort og kamera billigere enn å kjøpe det separat (ikke alltid, men i de aller fleste tilfeller).

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...