gwh Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Dpreview har litt nytt om ankomsttidspunkt for D70s og D50. Ser at nå kan man få det ned i under 8000,- i EU land med 18-70 kitet f.eks.:-)her eller EUR 1015,- med 1gb kort. Skattepenger, gjør dere klar til å (mis)brukes :-) Lenke til kommentar
gwh Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Liten oppdatering, ser ut for at EU prisene nå er nede i rundt 6700,- med 18-70 kitet. Kommer vi ned i under 7300,- her i Norge skal jeg kjøpe. Hvis noen ser noe så legg igjen en beskjed :-) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Billigste i Norge til nå (norsk utgave) er vel 7.750 om jeg ikke husker feil. Tror ikke det går så langt under det... D50 kan ikke helt sammenlignes med D70 og kommer naturlig til å ligge litt under da det er en "billigmodell". D70 kommer derfor ikke helt ned på dette prisleiet. D70s kommer til å være en del dyrere, og ingen trussel for de butikkene som har mange D70 på lager til denne prisen allerede. Forskjellen mellom D70 og D70s er heller ikke spesielt store. Endret 20. april 2005 av Afseth Lenke til kommentar
tengerud Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Bare lurer på en liten ting, tror dere at D70s og D50 lanseringen vil påvirke prisene på Canons 350D og 20D innen juli, eller vil de holdes på samme nivå? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Man kan jo håpe at Canon ønsker å utkonkurrere Nikon på pris, men de venter nok og ser hva prisene havner på, samt hvor gode kameraene er i forhold til egne kamera. Har en følelse av at D50 vil bli noe mindre avansert enn 350D og litt billigere, og hvis det blir tilfellet, så tror jeg prisene kommer til å ligge på omtrent samme nivå helt til Nikon velger å sette ned prisen enda litt mer. Lenke til kommentar
GardenOfStone Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Billigste i Norge til nå (norsk utgave) er vel 7.750 om jeg ikke husker feil. Tror ikke det går så langt under det... D50 kan ikke helt sammenlignes med D70 og kommer naturlig til å ligge litt under da det er en "billigmodell". D70 kommer derfor ikke helt ned på dette prisleiet. D70s kommer til å være en del dyrere, og ingen trussel for de butikkene som har mange D70 på lager til denne prisen allerede. Forskjellen mellom D70 og D70s er heller ikke spesielt store. Hvor får man kameraet til den prisen? Eller blir det reklame, Afseth? Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Startprisen på D50 med 18-55 kit er satt til 899$ dvs det samme som 350D kit'et. Funksjonsmessig er 350D noe bedre enn D50, mens D50 har bedre ergonomi. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 XD.no har disse prisene: D70s hus: 8250,- D70s KIT: 11000,- http://www.xd.no/asp/produktliste.asp?l=3&...0&g2=311&g3=126 Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tvilsomt om den oppgraderingen er verdt 3000,- Spesielt når det slippes en ny firmware til D70. Hva vil egentlig Nikon med D70s? Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Her i produktguiden burde det være oppdaterte priser på D70. Og slik jeg ser det, ligger mShop og YaTack billigst ann med 18-70mm og hus. Og i morgen er noen andre som leder ann i teten........... PS! Det er jubileum i dag. Med dette 100. innelegget, - feires med en kopp kaffe....... Endret 21. april 2005 av TBSkippy Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvor får man kameraet til den prisen?Eller blir det reklame, Afseth? Nope, ikke reklame. Har sett prisen ned i rett under 7700 nå, og det er det jeg nevner. Bør ha lov til det selv om jeg jobber i fotobutikk. Sjekk produktguiden som det er linket til lenger oppe i tråden, og sjekk priser selv også andre steder. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Da er det gjort, har bestilt D70 med 18-70kit og 1gig kort til ca 8900,-, kanskje noen hundrelapper dyrere enn strengt tatt nødvendig, men dette er vel definitivt det kamera som gir mest "Bang for bucks" akkurat nå. Kunne sikkert ventet noen dager/uker/måneder/år og fått ennå lavere pris, men det er sol og snart sommer og bedre med ett D70 i hånda enn ti i butikken :-) Noen som har lyst på et BILLIG F55 med 28-80kitet? ;-) Dere får se etter det på QXL om en stund tenker jeg. Uansett, sola skinner og liver er herlig!! Lenke til kommentar
joostein Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ser nå at D70 er ukens tilbud på netshop. Du får da med Kamera med 18-70, 1GB Sandisk Ultra II og en bæreveske for 7995,- Er dette et godt tilbud? Bør man ha et raskere minnekort i D70'en eller holder det med Ultra II? Er det en bra bæreveske? Jeg har i lengre tid tenkt litt på dSLR, men har ikke våget å slå til ennå, det er jo snakk om mye penger. Kom nå over dette tilbudet som virket godt, men jeg vet ikke nok om minnekort og bærevesker til se om det er et bra tilbud. Håper noen dere har noen innspill -Jostein Lenke til kommentar
gwh Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 For å sitere en eller annen elkjede: "LØP OG KJØP" :-) Aner null om om bæreveska, men bare kamera + minnekort er et godt kjøp allerede. Husker ikke helt sikkert, men mener at D70 ikke skriver noe raskere enn 5mb/s så ultraII burde holde. Korriger meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Her er det vel bare å slå til, det er det beste tilbudet jeg har sett til nå. Det spørs vel om prisen på D70 blir så mye lavere, men det er jo ikke godt å si. Brikka som følger med er nok mer enn bra og veska er kansje også ok. Per Lenke til kommentar
GardenOfStone Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ser nå at D70 er ukens tilbud på netshop. Du får da med Kamera med 18-70, 1GB Sandisk Ultra II og en bæreveske for 7995,- Er dette et godt tilbud? Bør man ha et raskere minnekort i D70'en eller holder det med Ultra II? Er det en bra bæreveske? Jeg har i lengre tid tenkt litt på dSLR, men har ikke våget å slå til ennå, det er jo snakk om mye penger. Kom nå over dette tilbudet som virket godt, men jeg vet ikke nok om minnekort og bærevesker til se om det er et bra tilbud. Håper noen dere har noen innspill -Jostein Jeg lurer også på om dette minnekortet holder. Noen som vet hva det koster å kjøpe separat? Og er det noen som erfaring med Netshop? Er de til å stole på? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ser nå at D70 er ukens tilbud på netshop. Du får da med Kamera med 18-70, 1GB Sandisk Ultra II og en bæreveske for 7995,- Er dette et godt tilbud? Bør man ha et raskere minnekort i D70'en eller holder det med Ultra II? Er det en bra bæreveske? Jeg har i lengre tid tenkt litt på dSLR, men har ikke våget å slå til ennå, det er jo snakk om mye penger. Kom nå over dette tilbudet som virket godt, men jeg vet ikke nok om minnekort og bærevesker til se om det er et bra tilbud. Håper noen dere har noen innspill -Jostein Jeg lurer også på om dette minnekortet holder. Noen som vet hva det koster å kjøpe separat? Og er det noen som erfaring med Netshop? Er de til å stole på? Har du i det heletatt sett på svarene over?? Uansett, sånne pakker gir deg minnekort og kamera billigere enn å kjøpe det separat (ikke alltid, men i de aller fleste tilfeller). Telcontar Lenke til kommentar
GardenOfStone Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Litt kjapp der, beklager... Men jeg ser fremdeles ingen som sier noe om sine erfaringer med Netshop. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Netshop er til å stole på og har svært positiv omtale på forumet generelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå