Gå til innhold

Den nye content-patchen: Nå offisiell ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Onyxia Hide Backpacks are now 18 slot containers.

 

Endelig. Ble så forbanna når det kun var 16. Bottomless Bag var 18 mens Onyxia var 16. Skjønne den som kan. Synes faktisk den kunne vært 20 også så Onyxia turen ikke blir "snytt" med en 18 slots.

Lenke til kommentar

ettersom jeg forstår så må de jobbe hardt for det... greit nok..

 

og paladins er jo allerede mindre velkomne i end game raids enn andre ettersom jeg har hørt... så noen fordeler må de jo ha...

(og med det mener jeg at hvis de har ett valg, tar de heller en druid eller prest enn en paladin, og heller en warrior enn en paladin i gruppa)

Lenke til kommentar
Frost Nova - Now subject to diminishing returns in PvP. This is considered an immobilizing effect.

EH?

Nå får dem gi seg.

 

Improved Scorch (Talent) - Redesign. Scorch spells have a 20/40/60/80/100% chance to cause your target to be vulnerable to Fire damage. This vulnerability increases the Fire damage dealt to your target by 2% and can be stacked up to 5 times for a total of 10% increased Fire damage.

 

PvE mages klarer seg fint da.

Lenke til kommentar

"Improved Scorch (Talent) - Redesign. Scorch spells have a 20/40/60/80/100% chance to cause your target to be vulnerable to Fire damage. This vulnerability increases the Fire damage dealt to your target by 2% and can be stacked up to 5 times for a total of 10% increased Fire damage."

 

 

Har jeg misforstått eller er ikke dette en kraftig nerf av scorch?

Lenke til kommentar
"Improved Scorch (Talent) - Redesign. Scorch spells have a 20/40/60/80/100% chance to cause your target to be vulnerable to Fire damage. This vulnerability increases the Fire damage dealt to your target by 2% and can be stacked up to 5 times for a total of 10% increased Fire damage."

 

 

Har jeg misforstått eller er ikke dette en kraftig nerf av scorch?

Hvem har du fått fra at det er nerf ?

 

Den er jo heldigvis improved, langt bedre enn det som er atm.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan noen kan forklare endringen av Improved Scorch for mage som en forbedring. Det som var så fint med den gamle var jo å holde rogues fra å bruke Vanish for å komme seg unna i PvP. I tillegg ga den faktisk en fin ekstra dmg i PvE. Jeg mener endringen er en nerf.

 

Det samme gjelder Improved Mana Shield. Jeg har selvsagt litt forståelse for det i og med at man kunne spamme IMS når man flyktet fra spillere. Og når man har en stor mana-pool så er det veldig vanskelig å knekke en mage som absolutt vil komme seg unna.

 

Hører også at det ligger enda en "stealth" nerf av Hunters i denne patchen. Er ikke helt sikker på om jeg liker den utviklingen. Man skal være litt forsiktig med slikt pga at det skaper ganske mye "badwill" blant spillerne. Hunters var pingler i pvp fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...