Gå til innhold

Feil med registrering(brukernavnet finnes allerede

Anbefalte innlegg

Når jeg for en stund siden skulle registrere meg her på forumet, og tenkte at da er det enklest registrere meg med det samme brukernavnet som jeg bruker alle andre steder, nemlig "larstd". Det skjedde noe rart med registreringen, og jeg fikk det ikke til, dagen etter prøvde jeg på nytt, men det funka ikke da heller, så jeg måtte opprette en bruker med navn larstdahl istedenfor, siden jeg trengte å få hjelp til noe. Den feilmeldingen jeg fikk opp når jeg prøvde å registrere meg på nytt dag nr 2, var at brukernavnet allerede var i bruk. Dette syns jeg er merkelig, for hvis jeg søker etter brukere på forumet, så finner den ingen som heter larstd, og heller ikke hvis jeg bruker funksjonen "send registreringsmail på nytt". Hva har skjedd???

Jeg prøvde å sende en mail til [email protected], men den fikk jeg ikke svar på. (mulig det er noe tull med mailen min)

Kan noen hjelpe meg med dette problemet? Ikke at det er så veldig stort problem da, men det er litt irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, kan du forsøke å få tilsendt nytt passord og/eller registreringsmail på nytt nå?

Det ser ut til at vi har litt problemer med synkronisering av to databaser som gjør at din bruker kun var registrert i den ene av dem.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Jeg klikket først på linken "send aktiveringsemail på nytt", når jeg nå tastet inn brukernavnet, så fikk jeg beskjed om at det ikke ventet noen validering for dette medlemmet. Så prøvde jeg å få tilsendt nytt passord, jeg fikk en mail, og skrev så inn mitt nye passord, men når jeg gikk videre da, så fikk jeg beskjeden: "Du har ikke tillatelse til å lese i dette forumet "

Hva nå?

Lenke til kommentar

jeg fik for en stund siden besjed om at passordet mit var mistet når jeg skulle logge meg på.

prøvde å få tilsendt nytt passord ( automatisk generert) flere ganger uten at noen av dem virket .

tilslutt popet det opp et vindu som lot meg selv skrive inn nytt passord.

dette virker passordet er i orden .

jeg lurer på hva er det som har skjed .

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...