Jarmo Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) - Mange kvinner er i sin seksuelt beste alder når de er 35-40 år, og de er åpne for et seksuelt mangfhold. Det kommer jo oss menn til gode og det ser jeg veldig positivt på. http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/sexogsa...ticle370722.ece Noen "fjortisser" her som har fått seg litt(mye) 30+ eller ? Endret 9. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Tviler ikke. De har jo såtalt litt mer erfaring en fjortiss babe's. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg ville uansett foretrukket ei på sånn ca. samme alder som meg. 1 Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg ville uansett foretrukket ei på sånn ca. samme alder som meg. Enig med deg i det ja. Men, mangen på 30+ som er fine også. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg hadde ikke blitt ilag med ei på 30+ uansett.. (er 15år) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Eg tror neppe eg hadde blitt sammen med noen som er 6-7år eldre en meg men sex er det ikke noe gale. Det at kvinner kommer i sin beste seksuell aldre betyr ikke at de er bedre i sengen men de nyter det mer eller får sterkere/oftere orgasme mener eg å ha hørt. Menn er vel på sitt beste i 21års alderen har eg lest ett sted. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Eg tror neppe eg hadde blitt sammen med noen som er 6-7år eldre en meg men sex er det ikke noe gale. Det at kvinner kommer i sin beste seksuell aldre betyr ikke at de er bedre i sengen men de nyter det mer eller får sterkere/oftere orgasme mener eg å ha hørt. Menn er vel på sitt beste i 21års alderen har eg lest ett sted. Skal være 25... Men er ikke så alt for ikke selv om man er rundt 14... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg hadde ikke blitt ilag med ei på 30+ uansett.. (er 15år) Pft. Prøv ei fra www.knullkontakt.com og se hva du syns. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 tror nok damer i den aldren kan være litt "villere" enn damer som er 20-25 år.. tror heller ikke jeg ville hatt noe forhold til en på den alderen.. men litt av og til er da greit... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Trenger ikke være samme alder som meg, men bør vel ikka ha for stor aldersforskjell... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Liker ikke å tenke på at jeg har en mor i denne aldersgruppen :/ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Det at kvinner oppover i aldern er mer aktive, åpen, har nok noe med at dem ikke har fått hatt samleie på 10-15år, pga unger osv. Dem har det sikkert, men det er bak min rygg, og i minimale mengder. Syns det er kjempe fint at dem får ha mer samleie etter 15år med slitsomme unger, syns dem kan ha det drit digg i flere tallige år til :=) Har også hørt at eldre enn 60-80 har veldig mye sex, kanskje ikke 80 da, men oppover der.. DET er ekkelt ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Liker ikke å tenke på at jeg har en mor i denne aldersgruppen :/ Lenke til kommentar
Luv Skrevet 9. april 2005 Rapporter Del Skrevet 9. april 2005 Skummelt at jeg ser det er ei dame som søker villig godt utrustet kar... Særlig når hun er født i samme år som mamma, samt heter det samme! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Skummelt at jeg ser det er ei dame som søker villig godt utrustet kar... Særlig når hun er født i samme år som mamma, samt heter det samme! DEN er skummel ja. Dæven Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Liker ikke å tenke på at jeg har en mor i denne aldersgruppen :/ MILF ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Liker ikke å tenke på at jeg har en mor i denne aldersgruppen :/ hva er nummeret til moren din igjen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Jeg hadde ikke blitt ilag med ei på 30+ uansett.. (er 15år) Pøh ! Bare vent et par år til så det så..... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 Bare til opplysning; Jenna Jameson ble 31 i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg