Seldal Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei, trenger hjelp til å finne et kabinett. Kriterier som jeg stiller er dette: - har mange hdd brønner, 4 eller mer - koster ikke mer enn 900 - trenger ikke vær psu i det - litt stil på det - helst aluminium Har sett litt på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301965&cks=PRL Skal ha en lagringspc/server Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har ville kjøpt Beantech kabinettet. Bra kabinett, stilrent, samt god pris. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hadde heller kjøpt dette istedenfor Beantech'et: Lian Li PC7BSCAND Det har plass til 120mm vifte forran og bak, mens Beantech'et kun har plass til 80mm. Dessuten er nok Lian Li kabinettet litt bedre kvalitetsmessig. Endret 9. april 2005 av bidz Lenke til kommentar
christt Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har det Lian Li kabinettet selv. Kan trygt anbefales! Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Såg jo fint det kabinettet fra lian, men det har jo bare 3 interne brønner, og oppfyller derfor ikke kravene mine. Må ha minimum 4 internebrønner Lenke til kommentar
H80 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvis du ikke skal bruke 2 floppystasjoner er det jo ingenting i veien for å ta en eller flere av disse. Skal du ikke ha floppy i det hele tatt, får du jo 5 brønner. Dessuten er det vel tvilsomt om du trenger 4 stk brønner til optiske drev o.l. Setter du inn f. eks en slik får du totalt 9 brønner til hdd. (og fortsatt plass til en optisk enhet) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) TT Tsunami kanskje? 50kr over ditt budsjett men.. Endret 10. april 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 vel ikke hvor redd du er for å bruke en dremmel, men det skal ikke mye til før du plutselig har 5-7 interne drev (som er viftekjølt) dette kabinett er nok det beste du får til den prisen. (lian li kabinettet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå