Joddleif Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har en Nokia 3230. Problemet er at jeg klarer ikke å få telefonen til å vibrere når den er stilt inn på lydløs. Jeg har sjekket flere ganger at profilinnstillingene er korrekte. Har nokia fjernet denne muligheten, eller er det rett og slett bare en feil i firmwaren? (Eller kan det tenkes at det er hos meg feilen ligger?) Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Du har ikke klart å ta av "Varling for: Alle Anrop" vel? Hvis du ikke har det regner jeg med at det er FW-feil. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Ringer: Telefonen dirrer som bare en dildo kan gjøre SMS: Telefonen dirrer ikke her. trolig en firmware-feil ja. Jeg har firmware: v 3.0505.2 Den finner du med å taste *#0000# En annen fw-feil er at av og til kan man ikke justere volum på høyttaler (mp3 avspilling) Endret 9. april 2005 av Fragment Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har samme problemet med 3660. Ga opp å finne ut hva som var galt etter alt for mange forsøk. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Da får jeg ta en telefon eller sende en mail og gjøre Nokia oppmerksom på denne feilen. Hele poenget med vibrering på mobil er jo å kjenne at man får SMS mens telefonen står på lydløs. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har et problem med skjermen på min også. I ny og ne flimerer den. Noen flere som har det problemet? fw feil eller hw feil mon tro? frykter hw-feil! Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har et problem med skjermen på min også. I ny og ne flimerer den. Noen flere som har det problemet? fw feil eller hw feil mon tro? frykter hw-feil! Uansett har du krav på kostnadsfri fiksing av problemene. Lever den inn så fort som mulig så får du det fikset Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Etter en måneds epost-krangel med nettbutikken har jeg endelig klart å heve kjøpet Nokia 6280 neste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå