sveinolsen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei. jeg har problemer med å installere xp. jeg får lagt inn de grunnleggende filer, men når den skal installere, så blir det bare en svart sjerm. hovedkortet er nytt samt, harddisk, ram, cpu og skjermkort.. klokken i biosen går ikke an å stille på. det eneste som går an å installere er win 98 me/sc.. sjønner ikke hva som er feilen.. noen som kan hjelpe? har send inn hovedkort for feil men dn funker.. Lenke til kommentar
slez Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kanskje det er win-xp plata de som er fucked, test med en ny cd. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er noe som ikke henger sammen. Hvis du ikke får lov til å stille på klokken i BIOS, så må jo HK ha en feil? Så kan jeg ikke forstå at du får det tilbake med "funker"? Helt klart kan det være CD skiva som ikke fungerer mer, men klokken skal altså kunne stilles i BIOS. Hilsen tukols Lenke til kommentar
sveinolsen Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Det er noe som ikke henger sammen. Hvis du ikke får lov til å stille på klokken i BIOS, så må jo HK ha en feil? Så kan jeg ikke forstå at du får det tilbake med "funker"? Helt klart kan det være CD skiva som ikke fungerer mer, men klokken skal altså kunne stilles i BIOS. Hilsen tukols jeg har prøvet flere xp plater...! hakke hatt start på pcèn på snart et år.. ! jeg sendte hk til komplett å di sjekket d, å de sa at hk funket..sikkert en feil med biosen.! da jeg fikk tilbake hk, jikk d ann å stille på klokken, men etter hvert funka det ikke, skifta batteri å.. er fitte lei av at ikke pc funker! Lenke til kommentar
sveinolsen Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Men hvordan får jeg til å installere xp, når jeg bare blir ferdig med installasjon av grunn filer å den stopper..? det blinker en hvit - øverst til venstre på en svart skjerm! jeg prøvde å legge xpèn åver win98 se, fikk til å legge inn cd keyen, men når den restartet seg å skulle begynne installasjonen.......SVART skjerm..... hver gang.......! noen hjelpere? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Nå har du ikke oppgitt noe om hvilke komponenter du har i computeren. Hvis du utfyller "maskinvare" under profilen din, så vil det hjelpe. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå