Gå til innhold

problemer med å installere XP

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har problemer med å installere xp. :cry: jeg får lagt inn de grunnleggende filer, men når den skal installere, så blir det bare en svart sjerm. hovedkortet er nytt samt, harddisk, ram, cpu og skjermkort.. klokken i biosen går ikke an å stille på. det eneste som går an å installere er win 98 me/sc.. sjønner ikke hva som er feilen.. noen som kan hjelpe? har send inn hovedkort for feil men dn funker.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noe som ikke henger sammen. Hvis du ikke får lov til å stille på klokken i BIOS, så må jo HK ha en feil?

Så kan jeg ikke forstå at du får det tilbake med "funker"?

Helt klart kan det være CD skiva som ikke fungerer mer, men klokken skal altså kunne stilles i BIOS.

Hilsen tukols

Lenke til kommentar
Det er noe som ikke henger sammen. Hvis du ikke får lov til å stille på klokken i BIOS, så må jo HK ha en feil?

Så kan jeg ikke forstå at du får det tilbake med "funker"?

Helt klart kan det være CD skiva som ikke fungerer mer, men klokken skal altså kunne stilles i BIOS.

Hilsen tukols

jeg har prøvet flere xp plater...! hakke hatt start på pcèn på snart et år.. :( ! jeg sendte hk til komplett å di sjekket d, å de sa at hk funket..sikkert en feil med biosen.! da jeg fikk tilbake hk, jikk d ann å stille på klokken, men etter hvert funka det ikke, skifta batteri å.. er fitte lei av at ikke pc funker!

Lenke til kommentar

Men hvordan får jeg til å installere xp, når jeg bare blir ferdig med installasjon av grunn filer å den stopper..? det blinker en hvit - øverst til venstre på en svart skjerm! jeg prøvde å legge xpèn åver win98 se, fikk til å legge inn cd keyen, men når den restartet seg å skulle begynne installasjonen.......SVART skjerm..... hver gang.......! :mad: noen hjelpere? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...