co2 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article371654.ece Om de forb*nna idiotene får tak i noe sånt altså... Når en tenker på det så er det faktisk ganske lett å få tak i atomvåpen. Noen tanker på dette? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Så det akkurat på nettaivsen jeg også.. Interresant å se hva de sier i Magasinet.. Som de sier, i Russland er alt korrupt, og vi kan ikke være trygge. Og jeg blir ikke direkte overrasket om de har fått tak i en bombe. Og da håper jeg befinner meg langt fra der den eksploderer. (ikke som september 11, jeg var i NJ..) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Enda et argument for at flere land burde avskaffe atomvåpen. Forøvrig, har ikke Israel våpen selv om de ikke har inrømmet det? Det jo litt skummelt med tanke på at de ligger i midtøsten, får håpe de har god sikkerhet. Lenke til kommentar
2ndUSmarines Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: At noen tror på dette, at de skaffer esg atomvåpen.. Dette er bare bullshit som er hentet frem for å skremme sånne som dere. Og kanskje for å rette litt hat mot enkelte folkegrupper... Halo, en haug med tullinger som under sin storhetstid greide å kaprke 4 fly, og sendte rundt bittelitte antrax.. Hvis dere er rusa/dumme nok til å tro på dette hadde dere nesten fortjent at de hadde nuka dere :!: :!: :!: Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: At noen tror på dette, at de skaffer esg atomvåpen.. Dette er bare bullshit som er hentet frem for å skremme sånne som dere. Og kanskje for å rette litt hat mot enkelte folkegrupper... Halo, en haug med tullinger som under sin storhetstid greide å kaprke 4 fly, og sendte rundt bittelitte antrax.. Hvis dere er rusa/dumme nok til å tro på dette hadde dere nesten fortjent at de hadde nuka dere :!: :!: :!: Ja det går jo ann å le det bort... Men når det smeller så er det nok ingen som ler Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 duffman89: 1. Vi er ikke nødvendigvis vetta skremt 2. Det er godt mulig at dette er en problemstiling 3. Mennsker bruker ofte latter for å skjule sin frykt for noe. (sikter til inlegget ditt) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Dette er ikke tull. Jeg tror til og med jeg skulle klart å bestikke litt russisk militære, og fått tak i litt atomvåpen. Har faktisk litt rusiske kontakter.. Og jeg mener, dersom jeg har det... Hvem andre har det ikke da? De kapret ikke fire fly, de drepte mange tusen mennesker... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tjaa ! Er vel mer skremmende at Nord-korea skal visst øke forskning og produksjon av atomvåpen.... Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Dette er bare bullshit som er hentet frem for å skremme sånne som dere. Ja, sjefen for IAEA er litt av en spøkefugl. Han sitter sikkert og godter seg over at hele verden nå er lammet av frykt. Saklig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tjaa ! Er vel mer skremmende at Nord-korea skal visst øke forskning og produksjon av atomvåpen.... www.StudentsForWar.org Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Crap! Da vet en hva som kommer til å gå på nyhetene de neste årene fremover hvis den skulle smelle et eller annet sted i USA eller Skandinavia Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Et sånn stridshode gjør mer enn nok susen. Ikke sikkert USA er så vanvittig mye tryggere med atomvåpen: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Dette er bare bullshit som er hentet frem for å skremme sånne som dere. Ja, sjefen for IAEA er litt av en spøkefugl. Han sitter sikkert og godter seg over at hele verden nå er lammet av frykt. Saklig. Hvordan kan dem ellers gjøre seg fortjent for lønna da ? Lenke til kommentar
2ndUSmarines Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tjaa ! Er vel mer skremmende at Nord-korea skal visst øke forskning og produksjon av atomvåpen.... De er en suveren stat og har all rett til å forsvare seg selv, deres våpen hadde uansett bare vært til forsvar hvis noen skulle finne på å angripe.. På samme måte som dee fleste atomvåpen.. La oss huske at de eneste som har brukt atomvåpen offansivt er USA, eller på en måte offansivt. De ble angrepet, jaja, ikke med atomvåpen men allikevel. De er mer rede til å bruke det en nord korea Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tjaa ! Er vel mer skremmende at Nord-korea skal visst øke forskning og produksjon av atomvåpen.... Tja, eg vil faktisk tro at terrorister er farligere. NordKorea vet at usa kan bombe dem søndersammen med sine våpen(de trenger ikke bruke atomvåpene sine en gang). Mens terristene operer i mange land og gjemmer seg i vestlige land..... Lenke til kommentar
2ndUSmarines Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Crap! Da vet en hva som kommer til å gå på nyhetene de neste årene fremover hvis den skulle smelle et eller annet sted i USA eller Skandinavia aha, ser liten grunn til å nuke skandinavia hvis enførst mot alle ods skulle skaffe nuket. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvordan kan dem ellers gjøre seg fortjent for lønna da ? Nei hvorfor skal det investeres i atomsikkerhet og andre uviktigheter. Lenke til kommentar
2ndUSmarines Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 duffman89: 1. Vi er ikke nødvendigvis vetta skremt 2. Det er godt mulig at dette er en problemstiling 3. Mennsker bruker ofte latter for å skjule sin frykt for noe. (sikter til inlegget ditt) Jeg er mer redd for at kapitalismen i vesten nå som denmangler en motvekt, kommer til å bli som manchester kapitalisme.. At al-quida skaffer seg nukes hadde vært lættis. Seriøst hadde faen meg ledd hvis de hadde greid å skaffe et nuke, det hadde nesten vært litt kult. Men dette er laaang utenfor hva de er i stand til... De kan kapre 4 fly, og de har ike greid å toppe det.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Trenger ikke vær større enn dette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå