Gå til innhold

Al-Qaida skaffer seg atombombe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det akkurat på nettaivsen jeg også..

Interresant å se hva de sier i Magasinet..

Som de sier, i Russland er alt korrupt, og vi kan ikke være trygge. Og jeg blir ikke direkte overrasket om de har fått tak i en bombe. Og da håper jeg befinner meg langt fra der den eksploderer. (ikke som september 11, jeg var i NJ..)

Lenke til kommentar

Enda et argument for at flere land burde avskaffe atomvåpen.

Forøvrig, har ikke Israel våpen selv om de ikke har inrømmet det? Det jo litt skummelt med tanke på at de ligger i midtøsten, får håpe de har god sikkerhet. :hmm:

Lenke til kommentar

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

At noen tror på dette, at de skaffer esg atomvåpen..

Dette er bare bullshit som er hentet frem for å skremme sånne som dere.

Og kanskje for å rette litt hat mot enkelte folkegrupper...

Halo, en haug med tullinger som under sin storhetstid greide å kaprke 4 fly, og sendte rundt bittelitte antrax..

Hvis dere er rusa/dumme nok til å tro på dette hadde dere nesten fortjent at de hadde nuka dere

:!: :!: :!:

Lenke til kommentar
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

At noen tror på dette, at de skaffer esg atomvåpen..

Og kanskje for å rette litt hat mot enkelte folkegrupper...

Halo, en haug med tullinger som under sin storhetstid greide å kaprke 4 fly, og sendte rundt bittelitte antrax..

Hvis dere er rusa/dumme nok til å tro på dette hadde dere nesten fortjent at de hadde nuka dere

:!: :!: :!:

Ja det går jo ann å le det bort...

Men når det smeller så er det nok ingen som ler :nei:

Lenke til kommentar

Dette er ikke tull. Jeg tror til og med jeg skulle klart å bestikke litt russisk militære, og fått tak i litt atomvåpen. Har faktisk litt rusiske kontakter.. :p

Og jeg mener, dersom jeg har det... Hvem andre har det ikke da?

De kapret ikke fire fly, de drepte mange tusen mennesker...

Lenke til kommentar

Ja, sjefen for IAEA er litt av en spøkefugl. Han sitter sikkert og godter seg over at hele verden nå er lammet av frykt. Saklig. :no:

Hvordan kan dem ellers gjøre seg fortjent for lønna da ?

Lenke til kommentar
Tjaa ! Er vel mer skremmende at Nord-korea skal visst øke forskning og produksjon av atomvåpen....

De er en suveren stat og har all rett til å forsvare seg selv, deres våpen hadde uansett bare vært til forsvar hvis noen skulle finne på å angripe..

På samme måte som dee fleste atomvåpen..

La oss huske at de eneste som har brukt atomvåpen offansivt er USA, eller på en måte offansivt. De ble angrepet, jaja, ikke med atomvåpen men allikevel.

De er mer rede til å bruke det en nord korea

Lenke til kommentar
Tjaa ! Er vel mer skremmende at Nord-korea skal visst øke forskning og produksjon av atomvåpen....

Tja, eg vil faktisk tro at terrorister er farligere.

NordKorea vet at usa kan bombe dem søndersammen med sine våpen(de trenger ikke bruke atomvåpene sine en gang). Mens terristene operer i mange land og gjemmer seg i vestlige land..... :hmm:

Lenke til kommentar
duffman89:

1. Vi er ikke nødvendigvis vetta skremt

2. Det er godt mulig at dette er en problemstiling

3. Mennsker bruker ofte latter for å skjule sin frykt for noe. (sikter til inlegget ditt)

Jeg er mer redd for at kapitalismen i vesten nå som denmangler en motvekt, kommer til å bli som manchester kapitalisme..

At al-quida skaffer seg nukes hadde vært lættis.

Seriøst hadde faen meg ledd hvis de hadde greid å skaffe et nuke, det hadde nesten vært litt kult.

Men dette er laaang utenfor hva de er i stand til...

De kan kapre 4 fly, og de har ike greid å toppe det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...