Chaqwa Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Radioen funket fint rett etter at jeg fikk boksen. Nå får jeg opp sjanger, album, artister og ikke ShoutCAST top 500 . Noen andre som har opplevd det samme? Takk Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har du oppdatert xbmc etter du fikk den? Har opplevd at radio og quicktime trailer scriptene ikke fungerer og må legges inn manualt ved ny versjon av xbmc. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Nei, jeg har ikke oppdatert xbmc etter at jeg fikk den, fikk den på fredag. Ok, jeg skal prøve, men hva er den nyeste versjonen? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det kommer vel nye versjoner omtrent hver dag. Ta en kikk på #xbins på efnet (irc). Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har dere lagt inn radiokanaler utover Shoutcast 500? Hva er i såfall syntaks for å legge inn flere radiostreams? Post gjerne liste over det dere har lagt inn manuelt som dere streamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå