slettmegplss Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Den lo jeg godt av, genialt :!: Kanskje enda skumlere.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 jeg så ikke speilet med en gang jeg Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Hørte denne historien på skolen i dag av en jente som er veninna til veninna hennes. (Hvis du skjønner ). Hørte osså at det var sant at hun ble lagt inn... Er det noe farlig å se en tykk liten gutt i silkebokser da...? Endret 18. april 2005 av Porsta Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hørte denne historien på skolen i dag av en jente som er veninna til veninna hennes. (Hvis du skjønner ). Hørte osså at det var sant at hun ble lagdt inn... Er det noe farlig å se en tykk liten gutt i silkebokser da...? Vis hun var alene i huset ja. Er gutten tykk da? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ok da. Kanskje ikke tykk... Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Ok, tenk da over hvordan et kamera funker. Helt likt som vårt øye. Altså det samler opp lys enkelt og greit, så hvordan kan et kamera fange opp noe som et øye ikke kan se?Uansett dimensjon. Vel, fakta er at et hvilket-som-helst kamera faktiskt kan se ting vi ikke kan. Ja, kameraer kan faktiskt se infrarødt lys...kanskje gutten var et gjenferd som kun reflekterte infrarødt? Uansett, så betyr jo dette at den gutten faktiskt stod der, infrarødt-vesen eller ikke.... Lurer på om det går ann å dulte borti, slå til etc. et infrarødt-vesen Eller kanskje man bare går rett igjennom det Edit: Leif... Endret 18. april 2005 av mr1989 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Dette var en creepy sak. Hadde vært kjekt og funne utav det, men det er sikkert ikke så lett. Hadde dette sjedd meg så hadde jeg nok blitt innlagt jeg og..hehe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) hm, skal prøve å komme med noen mer sannsynlige teorier: 1. det kan enkelt og greit være fake'a med photoshop etc. 2. vi snakker om et crappy mobil kamera her, ikke sant? hva om hu har tatt bilde av lillebroro/nevø/fetter/en tilfelidg dud som gikk forbi, så tar bilde av seg selv og bildene blir "blanda" sammen? har skjedd flere ganger med min mobil(t630) 3. det kan være et vassekte spøkelse. personlig så er jeg ikke sikker hva jeg skal tru jeg. på "skumle spøkelsesprogrammer" som jeg har sett på discovery skal man vistnok kunne ta bilde av infrarødt lys med kamera som blir nevnt tiligere i topic. det skal ha vært mange tilsvarende "psycho" saker om detta i andre land. kan godt være det er sant. det er så mye vi ikke kan forklare uansett *håper egentlig at det ikke er fake * edit: leif "the ghost" was here Endret 18. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Arg, trodde jeg var ferdig med denne tråden, MEN! Når dere skal ta bilde av dere selv for å sende det til kjæresten, hvordan holder dere mobilen da? Lengst mulig unna? Jo, jo lenger en holder unna, jo mer får du med. Se på speilbildet. Vinkelen på armen hennes tilsier at hun har en knekk på armen i albuen. Hvis du holder armen din slik når du tar bilde, hva får du med da? Øyenbrynene? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Arg, trodde jeg var ferdig med denne tråden, MEN! Når dere skal ta bilde av dere selv for å sende det til kjæresten, hvordan holder dere mobilen da? Lengst mulig unna? Jo, jo lenger en holder unna, jo mer får du med. Se på speilbildet. Vinkelen på armen hennes tilsier at hun har en knekk på armen i albuen. Hvis du holder armen din slik når du tar bilde, hva får du med da? Øyenbrynene? man holder vel kameraet sånn at det blir best bilde. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hææææææææææ? Hu der ble ikke lagt inn for ingenting vel? (hvis det er sant da) Gutten er sikkert en eller anna gutt i nabolaget. Han sto sånn kanskje fordi han trodde hu skulle ta bilde av ham... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er jo bare en Human Gnome som har skaffa seg Stealth! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 sånn, ikke så skummel lenger Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) skummelt headcleaver :-) xorc Endret 19. april 2005 av AmmO Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Haha, XoRc. Der måtte jeg le Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Lol Xorc, lurer på hva slags mobiltelefon det er hu holder der... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) den var fin XoRc :!: haha, ga linken til en kamerat. se hva han lagde men er det noen som har hørt noe mer om detta? eller har alle hørt den samma historien? Endret 19. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå