Gå til innhold

Potensielt gjennferd på MMS! Update: Bilde!

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte denne historien på skolen i dag av en jente som er veninna til veninna hennes. (Hvis du skjønner :p). Hørte osså at det var sant at hun ble lagt inn... Er det noe farlig å se en tykk liten gutt i silkebokser da...?

Endret av Porsta
Lenke til kommentar
Ok, tenk da over hvordan et kamera funker. Helt likt som vårt øye. Altså det samler opp lys enkelt og greit, så hvordan kan et kamera fange opp noe som et øye ikke kan se?

Uansett dimensjon.

Vel, fakta er at et hvilket-som-helst kamera faktiskt kan se ting vi ikke kan. Ja, kameraer kan faktiskt se infrarødt lys...kanskje gutten var et gjenferd som kun reflekterte infrarødt?

Uansett, så betyr jo dette at den gutten faktiskt stod der, infrarødt-vesen eller ikke....

Lurer på om det går ann å dulte borti, slå til etc. et infrarødt-vesen :hmm: Eller kanskje man bare går rett igjennom det :blink:

Edit: Leif...

Endret av mr1989
Lenke til kommentar

hm, skal prøve å komme med noen mer sannsynlige teorier:

1. det kan enkelt og greit være fake'a med photoshop etc.

2. vi snakker om et crappy mobil kamera her, ikke sant?

hva om hu har tatt bilde av lillebroro/nevø/fetter/en tilfelidg dud som gikk forbi, så tar bilde av seg selv og bildene blir "blanda" sammen? har skjedd flere ganger med min mobil(t630)

3. det kan være et vassekte spøkelse.

personlig så er jeg ikke sikker hva jeg skal tru jeg. på "skumle spøkelsesprogrammer" som jeg har sett på discovery skal man vistnok kunne ta bilde av infrarødt lys med kamera som blir nevnt tiligere i topic. det skal ha vært mange tilsvarende "psycho" saker om detta i andre land. kan godt være det er sant. det er så mye vi ikke kan forklare uansett *håper egentlig at det ikke er fake :whistle: *

edit: leif "the ghost" was here

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Arg, trodde jeg var ferdig med denne tråden, MEN!

Når dere skal ta bilde av dere selv for å sende det til kjæresten, hvordan holder dere mobilen da? Lengst mulig unna? Jo, jo lenger en holder unna, jo mer får du med.

Se på speilbildet. Vinkelen på armen hennes tilsier at hun har en knekk på armen i albuen. Hvis du holder armen din slik når du tar bilde, hva får du med da? Øyenbrynene?

Lenke til kommentar
Arg, trodde jeg var ferdig med denne tråden, MEN!

Når dere skal ta bilde av dere selv for å sende det til kjæresten, hvordan holder dere mobilen da? Lengst mulig unna? Jo, jo lenger en holder unna, jo mer får du med.

Se på speilbildet. Vinkelen på armen hennes tilsier at hun har en knekk på armen i albuen. Hvis du holder armen din slik når du tar bilde, hva får du med da? Øyenbrynene?

man holder vel kameraet sånn at det blir best bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...