Juleniss1 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ok, tenk da over hvordan et kamera funker. Helt likt som vårt øye. Altså det samler opp lys enkelt og greit, så hvordan kan et kamera fange opp noe som et øye ikke kan se? Har lest et eller annet sted at gjenferd visst nok bare viser seg i speilbilder (speil, vann osv...) kanskje derfor hun ikke så den ungen...?!?! ja.. det er vel vitenskapelig bevist eller? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Akkurat! Et speil fungerer sånn at det reflekterer synlig lys. Derfor kan det virke umulig at et speil reflekterer noe som "ikke" er der. Men det med at et speil reflekterer spøkelser osv er nok bare Hollywood og bok-myter. Og det merkelige med bildet er at gutten bare står der lissom. På en litt ekkel måte. Jeg vet ihvertfall at hvis jeg f.eks har vært ute sent en kveld og gått en tur og plutselig har det stått en unge langt forran meg helt stille, har jeg ville pissa på meg! Det er verre at han bare står der tilsynelatende helt stille. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er så kjipt at det er så lett å "fake" ting. med litt photoshop så kan du jo mekke alt mulig. blir jo så revet med når jeg ser bilde av en ufo ellerno, og etterpå så får man vite at det er fake. ser ingen grunn til å photoshoppe en unge der, når det liksegodt kunne stått en der. tror gjerne at det står en unge der, om det er et spøkelse vet jeg ikke. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 En ting som er ganske så moro er hvor redd folk har blitt små barn etter den japanske grøsserbølgen med the ring, the grudge osv hehe . Litt av et fenomen... "hjelp et skummelt lite barn!!!" Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Øy, han ungen i the grudge er jo dritskummel da! har ikke blitt så redd av en film på veldig veldig lenge... ikke siden jeg så resi1 med en gang den kom ut, aleine hjemme, om vinteren, i snøstorm. Jeg var liten og redd! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Akkurat! Et speil fungerer sånn at det reflekterer synlig lys. Derfor kan det virke umulig at et speil reflekterer noe som "ikke" er der. Men det med at et speil reflekterer spøkelser osv er nok bare Hollywood og bok-myter. Og det merkelige med bildet er at gutten bare står der lissom. På en litt ekkel måte. Jeg vet ihvertfall at hvis jeg f.eks har vært ute sent en kveld og gått en tur og plutselig har det stått en unge langt forran meg helt stille, har jeg ville pissa på meg! Det er verre at han bare står der tilsynelatende helt stille. Det er bare i følge historien han "bare plutselig er der". Man står ofte stille på bilder bilder. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Fikk med meg noen få ting i dag: - Jenta er nå 15 år - Hun bor i Fredrikstad, ikke Oslo - Hun har ikke vært innlagt eller noe slikt Hvem gutten på bildet er, vet ingen ... Edit: Skrev to ting, det var jo tre. Endret 14. april 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fikk med meg to ting i dag: - Jenta er nå 15 år - Hun bor i Fredrikstad, ikke Oslo - Hun har ikke vært innlagt eller noe slikt Hvem gutten på bildet er, vet ingen ... Da er jo allting oppklart... Unntatt gutten! Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 haha lettlurte fjols Det er sikkert bare lillebroren i bakgrunnen. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Da er jo allting oppklart... Unntatt gutten! Ingenting er jo oppklart... bare forandret fra de andre historiene folk har hørt fra venners venner... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fikk med meg noen få ting i dag: - Jenta er nå 15 år - Hun bor i Fredrikstad, ikke Oslo - Hun har ikke vært innlagt eller noe slikt Hvem gutten på bildet er, vet ingen ... Edit: Skrev to ting, det var jo tre. Den informasjonen er jo like verdifull som tidligere informasjon vi har fått fra andre brukere.. Noen andre som kjenner en som kjenner en som.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jo, for dere er den selvsagt like sannsynlig som det andre som er blitt skrevet her. Men det må sies at jeg har kortest vei til kilden hittil. Jenta er min venninnes venninnes lillesøster. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jo, for dere er den selvsagt like sannsynlig som det andre som er blitt skrevet her. Men det må sies at jeg har kortest vei til kilden hittil. Jenta er min venninnes venninnes lillesøster. da syntes jeg at de som kjenner henne får ta et bilde av hu, slik at vi kan finne ut at det er sant. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har du møtt henne eller venninnen hennes? det kunne kanskje oppklart saker og ting? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Hmm.. legg merke til at gutten bruker en blå bukse med et belte. Buksa ser ganske så ny ut, eller klesstilen ser mer ut som post-2000-stil. Jeg begynner å lure på om det IKKE er en gutt, men en mann? Edit: Send bildet til bildeanalytikere, så får vi kanskje et svar? Endret 15. april 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ser ut som en liten gutt (for eks. lillebroren) står lengst bak, så er en med en stor genser (for eks. faren) og lengst fremme er jenta... De prøver sikkert å etterlikne the ring 2 elns. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ser ut som en liten gutt (for eks. lillebroren) står lengst bak, så er en med en stor genser (for eks. faren) og lengst fremme er jenta...De prøver sikkert å etterlikne the ring 2 elns. Hvor er person nummer 3? Det er da vitterlig bare 2 personer på bildet. Jenten, speilbildet hennes og speilbildet av lillebroren. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Når kom The Ring 2 på kino egentlig? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg er 95% sikker på at jeg så bildet før mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå