P-in-P Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 ' date='13/04/2005 : 14:35'] Hvorfor poste da? Hehe, må jo bare fyre oppunder litt. Virker som det fungerer like godt som han som har sendt ut det bildet i første omgang. :!: Eller er denne tråden kun forbeholdt de som tror?? Kan ikke vi ikketroende få poste her? Er ikke forumet for å diskutere forskjellige meninger?? Hvis ikke blir jo dette litt barnslig. "Nehehei, fåkke poste vårres tråd!!" Hvis jeg ser en tråd i Samfunn, politkk og religion (elns) der topicen lyder: "Hvem tror du befruktet Maria?", så hopper ikke jeg inn i tråden og sier: INGEN!!!!11!! Gud finnes ikke!!!111!11 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Er det bare meg eller ser jeg to gutter på bildet? Har ikke lest alle sidene nei Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Er det bare meg eller ser jeg to gutter på bildet? Har ikke lest alle sidene nei Kan ikke skjønne at du kan se to nei! Med mindre du ikke ser forskjell på gutt og jente da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Er det bare meg eller ser jeg to gutter på bildet? Har ikke lest alle sidene nei Kan ikke skjønne at du kan se to nei! Med mindre du ikke ser forskjell på gutt og jente da hehe, *gni seg i øynene* Jeg mener det står en gutt i speilet og en gutt_forran speilet. Som løfter armene akuratt som han tar bilde av seg selv.... Vet det ligner på jenta men det ser så morsomt ut! Det er sikkert jenta, men det ser helt crapy ut for meg Endret 13. april 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 ,13/04/2005 : 13:35] Hvis ikke blir jo dette litt barnslig. "Nehehei, fåkke poste vårres tråd!!" Du kan gjerne få poste, men vi hadde satt pris på at du holdt deg litt saklig og hva er det som er så usakelig? At jeg ikke tror? Den setninga du har quota har sammenheng med det som ble skrevet rett over den. Det at jeg skrev dette er fordi det høres ut som sutring for meg når dere sutrer over mine meninger. Må da få lov til å si at jeg synes det er for dumt å tro på spøkelser uten at dere fyrer dere opp. Det må jo betegnes som like usakelig. P-in-P: Men så handler jo ikke "tråden din" om hverken gud eller jomfu maria. Spøkelser er skapt av menneskets fantasi akkurat som tusser og troll. Mao. så prøver jeg å motbevise dette for dere som har god fantasi. Det må da være lov? Trenger ikke å være så hårsår bare fordi jeg sier dere imot. Huff. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 ' date='13/04/2005 : 18:07'] Mao. så prøver jeg å motbevise dette for dere som har god fantasi.Det må da være lov? eller bare la oss ha litt fantasi kansje? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Rattata gikk litt for lang i noen av sine bemerkninger, og har fått en advarsel. Hvis dere ser at han ikke helt klarer å slutte å spre slike ting her, så kan dere si ifra til meg så skal jeg gi han en uke eller to til å roe seg ned på. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Dette var creepy! Dere som begynne å kjenne meg litt vet at jeg tror på sånt "bullshit" og at dette kan godt være mulig. Med tanke på at eventuelle spøkelser ikke holder til å i vår dimensjon, men en egen. Ok, tenk da over hvordan et kamera funker. Helt likt som vårt øye. Altså det samler opp lys enkelt og greit, så hvordan kan et kamera fange opp noe som et øye ikke kan se? Uansett dimensjon. Og bildet er IKKE Photoshoppa! Det er enkelt å se! Bildet har tegn til lav oppløsning og dette er vanskelig å simulere i PS. Om dere zoomer inn på bildet så ser dere små prikker som danner selve bildet. Det skal GODT GJØRES å fake noe sånt! Jeg vet ikke hva jeg tror jeg for å være helt ærlig.. Jeg tror jo på det folk sier, ihvertfall de som har kjentskap til dette. Endret 13. april 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hadde ikke vert no problem aa fiksa det bildet i ps.. good-tutorials.com Men back on topic: Er det meg eller har ungen blaaveiser? :S For aa vaere helt erlig tror jeg paa saant "bullshit" som noen sier.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Syns det blir for dumt å være helt anti-naiv, og ikke tro på en dritt!! Selv om det virker fjernt eller at ting ikke er bevist, er det ikke dermed sagt at det ikke eksisterer! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Og bildet er IKKE Photoshoppa! Det er enkelt å se! Bildet har tegn til lav oppløsning og dette er vanskelig å simulere i PS. Om dere zoomer inn på bildet så ser dere små prikker som danner selve bildet. Det skal GODT GJØRES å fake noe sånt! Det er overaskende hva folk får til i photoshop, og med lav resolution blir det bare lettere. Det er et klassisk bilde av Loch ness monseret fra tidlig på 1900-tallet som et manipulert, men de brukte god til på å finne ut at de var falskt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Kan noen fortelle meg vitsen med å lage dette bildet i photoshop når en like gjerne kunne tatt bildet dersom det var falskt? Det blir som å skyte mygg med bazooka... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Akkurat. Det er jo ingenting mistenkelig med bildet utenom historien (noe som jeg personlig ikke synes er noe mistenkelig heller forsåvidt) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bildet er normalt, historien som er på tur.. Ellers en spennende tråd å lese gjennom. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Bildet er normalt, historien som er på tur.. Er ikke helt enig jeg da... Hvorfor skulle ei jente ta bilde av seg selv slik, når det står en unge foran henne? Jeg syns det virker litt fjernt. Spesielt når man ser på bildet at ho "poser" for å vise seg frem. Da sier det seg selv at det blir dumt med en unge på bildet. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Fordi lillebroren spratt fram, og dermed ble det bygget fram en fin historie. Seff, hele historien virker veldig creepy, men det er ikke noe problem å lage en historie med en gang du har creepy bilder av unger. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 På bildet ser det ikke ut som om gutten spratt fram. Ser heller ut som om han (som nevnt tidligere) står og ser oppover... Derfor mener jeg at det liksom er litt snodig.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ja, men det er jo det som er roten til alt vondt i denne historien! Hun fanget et spesielt uttrykk på denne gutten, og med litt fantasi i diverse "fortellerhjerner", blir dette en fin historie. F.eks de som fant jomfru Maria på toasten, kyss meg i.. Lenke til kommentar
bfk Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ok, tenk da over hvordan et kamera funker. Helt likt som vårt øye. Altså det samler opp lys enkelt og greit, så hvordan kan et kamera fange opp noe som et øye ikke kan se? Har lest et eller annet sted at gjenferd visst nok bare viser seg i speilbilder (speil, vann osv...) kanskje derfor hun ikke så den ungen...?!?! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har lest et eller annet sted at gjenferd visst nok bare viser seg i speilbilder (speil, vann osv...) kanskje derfor hun ikke så den ungen...?!?! Tror nok du har det fra de fleste hollywood skrekkfilmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå