Gå til innhold

Potensielt gjennferd på MMS! Update: Bilde!

P-in-P

Anbefalte innlegg

' date='13/04/2005 : 14:35']
Hvorfor poste da?

Hehe, må jo bare fyre oppunder litt. Virker som det fungerer like godt som han som har sendt ut det bildet i første omgang. :!:

Eller er denne tråden kun forbeholdt de som tror?? Kan ikke vi ikketroende få poste her? Er ikke forumet for å diskutere forskjellige meninger?? ;)

Hvis ikke blir jo dette litt barnslig. "Nehehei, fåkke poste vårres tråd!!" :D

Hvis jeg ser en tråd i Samfunn, politkk og religion (elns) der topicen lyder: "Hvem tror du befruktet Maria?", så hopper ikke jeg inn i tråden og sier: INGEN!!!!11!! Gud finnes ikke!!!111!11

:nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller ser jeg to gutter på bildet?

Har ikke lest alle sidene nei :p

Kan ikke skjønne at du kan se to nei! Med mindre du ikke ser forskjell på gutt og jente da :p

hehe, *gni seg i øynene*

Jeg mener det står en gutt i speilet og en gutt_forran speilet. Som løfter armene akuratt som han tar bilde av seg selv....

Vet det ligner på jenta men det ser så morsomt ut! :D Det er sikkert jenta, men det ser helt crapy ut for meg :cry::)

Endret av Kissa4ever
Lenke til kommentar
,13/04/2005 : 13:35] Hvis ikke blir jo dette litt barnslig. "Nehehei, fåkke poste vårres tråd!!"  :D

Du kan gjerne få poste, men vi hadde satt pris på at du holdt deg litt saklig

og hva er det som er så usakelig? At jeg ikke tror?

Den setninga du har quota har sammenheng med det som ble skrevet rett over den.

Det at jeg skrev dette er fordi det høres ut som sutring for meg når dere sutrer over mine meninger.

Må da få lov til å si at jeg synes det er for dumt å tro på spøkelser uten at dere fyrer dere opp. Det må jo betegnes som like usakelig.

P-in-P: Men så handler jo ikke "tråden din" om hverken gud eller jomfu maria. Spøkelser er skapt av menneskets fantasi akkurat som tusser og troll.

Mao. så prøver jeg å motbevise dette for dere som har god fantasi.

Det må da være lov? Trenger ikke å være så hårsår bare fordi jeg sier dere imot.

Huff. :ermm:

Lenke til kommentar

Dette var creepy! Dere som begynne å kjenne meg litt vet at jeg tror på sånt "bullshit" og at dette kan godt være mulig.

Med tanke på at eventuelle spøkelser ikke holder til å i vår dimensjon, men en egen.

Ok, tenk da over hvordan et kamera funker. Helt likt som vårt øye. Altså det samler opp lys enkelt og greit, så hvordan kan et kamera fange opp noe som et øye ikke kan se?

Uansett dimensjon.

Og bildet er IKKE Photoshoppa! Det er enkelt å se! Bildet har tegn til lav oppløsning og dette er vanskelig å simulere i PS. Om dere zoomer inn på bildet så ser dere små prikker som danner selve bildet. Det skal GODT GJØRES å fake noe sånt!

Jeg vet ikke hva jeg tror jeg for å være helt ærlig.. :hmm: Jeg tror jo på det folk sier, ihvertfall de som har kjentskap til dette.

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Og bildet er IKKE Photoshoppa! Det er enkelt å se! Bildet har tegn til lav oppløsning og dette er vanskelig å simulere i PS. Om dere zoomer inn på bildet så ser dere små prikker som danner selve bildet. Det skal GODT GJØRES å fake noe sånt!

Det er overaskende hva folk får til i photoshop, og med lav resolution blir det bare lettere. Det er et klassisk bilde av Loch ness monseret fra tidlig på 1900-tallet som et manipulert, men de brukte god til på å finne ut at de var falskt.

Lenke til kommentar
Bildet er normalt, historien som er på tur..

Er ikke helt enig jeg da...

Hvorfor skulle ei jente ta bilde av seg selv slik, når det står en unge foran henne?

Jeg syns det virker litt fjernt.

Spesielt når man ser på bildet at ho "poser" for å vise seg frem. Da sier det seg selv at det blir dumt med en unge på bildet.

Lenke til kommentar
Ok, tenk da over hvordan et kamera funker. Helt likt som vårt øye. Altså det samler opp lys enkelt og greit, så hvordan kan et kamera fange opp noe som et øye ikke kan se?

Har lest et eller annet sted at gjenferd visst nok bare viser seg i speilbilder (speil, vann osv...) kanskje derfor hun ikke så den ungen...?!?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...