Gå til innhold

Potensielt gjennferd på MMS! Update: Bilde!

P-in-P

Anbefalte innlegg

Fikk lyst til å lansere en helt annen teori: Hva om det ikke er hun som tar bildet? Grunnen til at jeg sier det er at jeg har en nagende følelse av at jeg har sett bildet før, og at det kan stamme fra en film. Det er et eller annet kjent med ansiktet hennes. Så kanskje er det et kamera foran henne i kroken som tar bildet/filmen. I så fall er det kanskje ikke en kameramobil hun holder opp, men noe helt annet som hun viser fram til gutten foran henne.

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha sittet å sett på han ungen en stund syntes jeg jeg så et demonaktig fjes der men det var nok bare funny farger pga dårlig lys og elendig kamera.

Ser ut som han ser oppover med åpen munn... hva nå enn det kan bety. Noen andre mente det kunne se ut som han var hengt... men kan finne mye ut av det bildet ettersom det er så dårlig at vi bare kan la fantasien løpe løpsk.

så slik ut ja, men med litt mekking på farger og slikt så det ut som om munnen var på siden, kan laste opp bilde av det i morgen...

Lenke til kommentar
,12/04/2005 : 21:29] Get a life all u belivers!

Få deg ett liv selv du, og sjekk hva jeg skrev tidligere i tråden om slike utsagn.

Har ikke orket å lese meg gjennom en hel haug med "Uuuu, scary, det finnes virkelig spøkelser" tull.

Les siggen min så finner du ut hvordan jeg er. Alt her i verden har en logisk forklaring.

Og, spøkelser finnes ikke. (uffda, ødla jeg stemninga rundt speiderbålet nå?)

Lenke til kommentar
' date='13/04/2005 : 00:43']

Få deg ett liv selv du, og sjekk hva jeg skrev tidligere i tråden om slike utsagn.

Har ikke orket å lese meg gjennom en hel haug med "Uuuu, scary, det finnes virkelig spøkelser" tull.

Les siggen min så finner du ut hvordan jeg er. Alt her i verden har en logisk forklaring.

Nei du gjorde egentlig ikke det, men du fikk meg til å undre hvorfor du absolutt er nødt til å poste i denne tråden her...

Lenke til kommentar

Det bildet av gutten ser litt redigert ut.

Hodet av gutten og spesielt munnen ser ut som en paint strek som er skygget over, lagt en dra effekt over. Og i tillegg ser det ut som om det er lilla mange plasser på han som er skygget eller lagt en dra effekt over....

Det er min teori.

Her har jeg lagt røde striper rundt det "redigerte" området:

.

post-58-1113369643_thumb.jpg

Endret av XzYLsiT
Lenke til kommentar

Slike MMS-bilder er jo ganske utydlige. Det er godt mulig at jenta er 28 år og gutten er hennes 8 år gamle sønn. Han kom uheldigvis inn i bildet uten at hun merket det. Siden hun har dårlige erfaringer med nye menn og sønnen sin bestemmer hun seg for å dumpe han før han får anledning til å gjøre det samme.

Dette liker han dårlig, og dikter opp en historie ovenfor kompissene sine. Resten er historie . . .

Lenke til kommentar

XzYLsiT: der mye annet lilla der også, jeg tror det er kameraet som gjør det...

sjekk bildet under, ett annet ansikt...

har KUN endret på lys-styrke og lignende, ingen farger eller noe annet er endret, det gjelder også bildet av jenta

post-58-1113375448_thumb.jpg

Lenke til kommentar
' date='13/04/2005 : 00:43']

Hvorfor poste da?

Lenke til kommentar
Hvorfor poste da?

Hehe, må jo bare fyre oppunder litt. Virker som det fungerer like godt som han som har sendt ut det bildet i første omgang. :!:

Eller er denne tråden kun forbeholdt de som tror?? Kan ikke vi ikketroende få poste her? Er ikke forumet for å diskutere forskjellige meninger?? ;)

Hvis ikke blir jo dette litt barnslig. "Nehehei, fåkke poste vårres tråd!!" :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg har en teori:

Hva om gutten ikke er 8 eller noe..hva om han er på hennes alder, og det bare er bildet som er fukka. Hun var utro på denne dagen, og la selv ikke merke til at mannen/gutten hun var utro med sto å så på henne.

Typen hennes lukter ugler i mosa, og etter å ha fått en sms tilbake fra typen, fatter dama at dun har drete kraftig på legge, og later som om hun er redd ect.

MAN, eg e smart. Tenk dere om da? Jeg hadde ihvertfall faket "redsel" hvis jeg hadde drete så krafti på leggen.

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...