nr.4 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Fikk seff ikke snakka med rett person i dag. Men de jeg snakka med hadde ikke hørt noe om psykiatrisk avdeling i hvert fall ... Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Forferdelig kjipt at kameraet bildet har blitt tatt med er så dårlig... prøvde meg litt med mine über leete photoshopskills uten særlig hell. Alt jeg får er piksellering og et litt merkelig firkantmønster. Etter å ha sittet å sett på han ungen en stund syntes jeg jeg så et demonaktig fjes der men det var nok bare funny farger pga dårlig lys og elendig kamera. Men uansett så ser ikk ungen ut til å ha noe fjes, eller han ser rett opp. skyggen på ungen ser jo og ut til å stemme med lampa i taket, øverst i speilet (har spøkelser skygger?) har ikke gjort noe med bildet annet enn å endre img size.... døm selv. Rar demongreie eller "artifacts" i bildet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 hørt at det er en i klassen til en venn av meg Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ikke noen her som faktisk kjenner henne selv og vet om hun har en lillebror? Virker mest som en vandrehistorie, men skummelt er det ja. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 kan være en hjerneskada gutt som har lurt seg inn i rommet, eller at det er en hjerneskada gutt hun passer som akkurat kom inn døra. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Etter å ha sittet å sett på han ungen en stund syntes jeg jeg så et demonaktig fjes der men det var nok bare funny farger pga dårlig lys og elendig kamera. Ser ut som han ser oppover med åpen munn... hva nå enn det kan bety. Noen andre mente det kunne se ut som han var hengt... men kan finne mye ut av det bildet ettersom det er så dårlig at vi bare kan la fantasien løpe løpsk. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Ser ut som han ser oppover med åpen munn... hva nå enn det kan bety. Noen andre mente det kunne se ut som han var hengt... men kan finne mye ut av det bildet ettersom det er så dårlig at vi bare kan la fantasien løpe løpsk. På mobiltelefonen min så ser en tydlig at han stirrer opp og muligens så er munnen åpen! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Overraskende nok så er jo alle slike bilder tatt med et dårlig kamera. Er som alltid ekstremt skeptisk og det ser bare ut til at lillebroren står foran henne og kom med på bildet i speilet. At det skal være noe mer enn dette har jeg vanskeligheter for å tro. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Rattata[No]: Alle vet jo hvordan bildet er tatt, det er jo ikke noe stress. Det historien går ut på er bare at det ikke var noen andre i huset og at hun ikke så personen når hun tok bildet. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Rattata[No]: Alle vet jo hvordan bildet er tatt, det er jo ikke noe stress. Det historien går ut på er bare at det ikke var noen andre i huset og at hun ikke så personen når hun tok bildet. For min del tror jeg det er BS at hun var alene. Mener det samme som deg og tror at det er lillebroren som står å ser på henne mens hun tar bildet. Det at hun har blitt innlagt kan være mange andre årsaker feks. ustabil psyke. Ganske vanlig i dagens samfunn. Dette er kun en vandrehistorie som er startet av en liten morroklump som mente dette kom til å ta helt av, noe som det virker som det har gjort. Get a life all u belivers! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hun har sikkert sagt hun var alene fordi hun ikke teller med hjerneskadede folk fordi de ikke skjønner noe (jeg mener ikke det). men som sagt, kun fantasien setter grenser frem til vi får et svar. Noe å sende inn i mythbusters? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Når jeg tenker megom ser det ut som ungen skriker etter mat eller noe lignende. Virker som han/det sutrer for noe. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Ho hadde vel kjent igjen personen hvis ho hadde en bror eller andre kjente!! Så hvorfor havna ho på psykiatrisk avdeling? Kanskje ho hadde en bror (som er død) og som ho kjente igjen, og dermed havna på psykiatrisk avdeling!! Gutten ser ut til og ha samme farge på buksa som jenta!! Endret 12. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg holder på at det er en gutt på hennes alder. Men uansett: Han ser ikke opp men tvert imot på skrå ned, som om han er litt sjenert. Den mørke flekken i det jeg mener er pannen er antagelig enten en flekk i speilet eller en skygge av et eller annet. Det kan være en flekk på kameralinsen rett og slett. Geir Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Når jeg tenker megom ser det ut som ungen skriker etter mat eller noe lignende. Virker som han/det sutrer for noe. Når jeg ser på telefonen så ser det mer ut som om han ler en sutrer... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jenta på bildet er av dama til en kamerat av bestekameraten min.. uten at jeg sa noe til han om når bildet var tatt (folka her sier valentinsdagen) kunne han bekrefte at det ble tatt rundt den 14 februar(han var ikke helt sikker) Han sa også at jenta var ca 18 år, ikke 14, og at hun var alene. altså ingen lillebror... Jeg veit ikke hva jeg skal tro, men er ganske spooky greier... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 ' date='12/04/2005 : 21:29'] Get a life all u belivers! Få deg ett liv selv du, og sjekk hva jeg skrev tidligere i tråden om slike utsagn. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvert eneste år blir det sett hundrevis av ting som folk kaller spølelser rundt om i verden. På tross av vitenskapen stadig går framover, har ingen funnet noen tilfredstillende forklaring på dem. Noen sier at de bare er hallusinasjoner, mens andre påstår at spøkelsene er like viktige som deg og meg. Er de virkelig det Kilde: "Store mysterier - GNF" Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Oi! tror jeg river ned speilet som henger på skapet forran senga. Endret 12. april 2005 av arian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå