Gå til innhold

Potensielt gjennferd på MMS! Update: Bilde!

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forferdelig kjipt at kameraet bildet har blitt tatt med er så dårlig... prøvde meg litt med mine über leete photoshopskills uten særlig hell. Alt jeg får er piksellering og et litt merkelig firkantmønster.

Etter å ha sittet å sett på han ungen en stund syntes jeg jeg så et demonaktig fjes der men det var nok bare funny farger pga dårlig lys og elendig kamera. Men uansett så ser ikk ungen ut til å ha noe fjes, eller han ser rett opp. skyggen på ungen ser jo og ut til å stemme med lampa i taket, øverst i speilet (har spøkelser skygger?)

har ikke gjort noe med bildet annet enn å endre img size.... døm selv. Rar demongreie eller "artifacts" i bildet?

post-58-1113329351_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Etter å ha sittet å sett på han ungen en stund syntes jeg jeg så et demonaktig fjes der men det var nok bare funny farger pga dårlig lys og elendig kamera.

Ser ut som han ser oppover med åpen munn... hva nå enn det kan bety. Noen andre mente det kunne se ut som han var hengt... men kan finne mye ut av det bildet ettersom det er så dårlig at vi bare kan la fantasien løpe løpsk.

Lenke til kommentar
Ser ut som han ser oppover med åpen munn... hva nå enn det kan bety. Noen andre mente det kunne se ut som han var hengt... men kan finne mye ut av det bildet ettersom det er så dårlig at vi bare kan la fantasien løpe løpsk.

På mobiltelefonen min så ser en tydlig at han stirrer opp og muligens så er munnen åpen!

Lenke til kommentar
Rattata[No]:

Alle vet jo hvordan bildet er tatt, det er jo ikke noe stress. Det historien går ut på er bare at det ikke var noen andre i huset og at hun ikke så personen når hun tok bildet.

For min del tror jeg det er BS at hun var alene. Mener det samme som deg og tror at det er lillebroren som står å ser på henne mens hun tar bildet.

Det at hun har blitt innlagt kan være mange andre årsaker feks. ustabil psyke. Ganske vanlig i dagens samfunn.

Dette er kun en vandrehistorie som er startet av en liten morroklump som mente dette kom til å ta helt av, noe som det virker som det har gjort.

Get a life all u belivers!

Lenke til kommentar

Ho hadde vel kjent igjen personen hvis ho hadde en bror eller andre kjente!! Så hvorfor havna ho på psykiatrisk avdeling? Kanskje ho hadde en bror (som er død) og som ho kjente igjen, og dermed havna på psykiatrisk avdeling!!

Gutten ser ut til og ha samme farge på buksa som jenta!!

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar

Jenta på bildet er av dama til en kamerat av bestekameraten min.. uten at jeg sa noe til han om når bildet var tatt (folka her sier valentinsdagen) kunne han bekrefte at det ble tatt rundt den 14 februar(han var ikke helt sikker)

Han sa også at jenta var ca 18 år, ikke 14, og at hun var alene. altså ingen lillebror...

Jeg veit ikke hva jeg skal tro, men er ganske spooky greier...

Lenke til kommentar

Hvert eneste år blir det sett hundrevis av ting som folk

kaller spølelser rundt om i verden. På tross av vitenskapen

stadig går framover, har ingen funnet noen tilfredstillende

forklaring på dem. Noen sier at de bare er hallusinasjoner, mens

andre påstår at spøkelsene er like viktige som deg og meg. Er

de virkelig det

Kilde: "Store mysterier - GNF"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...