Black Star Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Haha... Jeg syns jeg husker en som sa han hadde hørt denne av frisøren til hundepasseren sin tante som var gift med en onkel fra tromsø som igjen hadde hørt den fra en støvsugerselger fra Oslo. Jeg kan ikke noe for det, men dere er noen lettlurte fjolls. Slik overnaturlig crap kan jeg bekrefte med en gang at ikke eksisterer. Bruk sunn fornuft! Alle som deltar i tråden, les dette! Det finnes mange vandrehistorier, og for alt vi vet kan dette være en. MEN jeg er overbevist om at det finnes mange ting vi ikke vet om. Ikke nødvendigvis spøkelser, men... som man sier; det er mye mer mellom himmel og jord enn vi vet. Av denne grunn vil jeg be personer som synes det er morsomt å spamme denne tråden med mobbing om å slutte med dette. Det ødelegger en tråd som andre synes er interessant, samt at de som vil diskutere dette ikke er det minste interesert i at dere mener de er tullete. Dette gjelder flere av dere. Neste person som kommer med "mobbing" eller latterliggjøring av andre personer her får i beste fall en advarsel. Det er lov å si at man ikke tror på sånt, men det er heller ikke så interessant å få vite så lenge du ikke kommer med noe konstruktivt til tråden. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Sannsynligvis photoshoppet. Spøkelser finnes sannsynligvis ikke etter min mening, man kan aldri være sikker, men etter min mening er det tvilsomt. Kryptozoologi er allikevel et interesant tema. Folk som er interesert i det burde besøke disse linkene: http://www.cryptozoology.com/ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Photoshop. både ja og nei. hvis ho på død og liv mener det er sant, så tror jeg på ho lissom, men på et anna syn av saken så kan det være photoshop deluxe ja. men hva er sjansen for at en (no offense) fjortisberte holder på med mye photoshop? Lenke til kommentar
Jan A M Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) hmmm... det ser ut som om han gutten i speilbildet står forran hu jenta på bilde. Det er grunnen til at vi ikke ser han, bortsett fra i speilbildet. Edit: Og om hu jenta så han eller ikke, nytter ikke for noen andre enn hu å vite... Endret 11. april 2005 av Jan A M Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg tviler på at det er photoshoppet. Hvorfor skulle man gidde å photoshoppe det når man bare kan hive en gutt foran seg og ta bildet og skape en historie? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ingen kjenner jenta, ingen har peil på hvem hun eller typen er, det er alltid "en venn av en venn" som kan bekrefte historien...og passende nok så har denne historien spredd seg ved hjelp av MMS/SMS. Dette her lukter det bullshit av. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg tviler på at det er photoshoppet. Hvorfor skulle man gidde å photoshoppe det når man bare kan hive en gutt foran seg og ta bildet og skape en historie? De var vel ikke kreative nok. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Alle som deltar i tråden, les dette! Det finnes mange vandrehistorier, og for alt vi vet kan dette være en. MEN jeg er overbevist om at det finnes mange ting vi ikke vet om. Ikke nødvendigvis spøkelser, men... som man sier; det er mye mer mellom himmel og jord enn vi vet. Enig med Afseth, har sett, opplevd og hørt om mange uforklarelige saker og ting i mitt relativt lange liv, det finnes titusenvis av hendelser som ingen kan komme med en avklarende fakta så det så..... Endret 11. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Jævlig gøy at denne tråden skulle dukke opp. Jeg så bildet for flere måneder siden. Det er lillesøsteren til en venninne til en i klassen om jeg husker rett. Historien jeg hørte den gang stemmer ganske bra med den dimiles kom med. Det at hun ble innlagt kan jeg dog ikke huske å ha hørt. Det jeg husker best var at hun visstnok så en eller annen skrekkfilm på kino samme kvelden, og ble temmelig redd da hun måtte være alene hjemme etterpå etter det som hadde skjedd. Da jeg så bildet den gang trakk jeg på skuldrene og visste ikke hva jeg skulle tro. Jenta er 14 år eller deromkring tror jeg, og at det er photoshoppet tviler jeg på. Tror ikke på spøkelser selv, men en forklaring hadde vært gøy. Skal spørre mer på skolen i morgen. Mener de som viste meg bildet faktisk har møtt jenta, så får se om jeg kommer med noe mer håndfast enn andre her. Jeg kan i hvert fall høre noe som ikke har gått gjennom så mange ledd. Endret 11. april 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Med fare for å få en moderator på nakken så hørte jeg at dette var en Aprilsnarr som hadde florert rundt over alt og vokst seg som en fjær ble til fem høns.. Hvor sant det er aner jeg ikke, men det var hvertfall det jeg hørte Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Men det hadde vært interessant å få vite hvem denne jenta faktisk er, og hva han duden gjør der. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Med fare for å få en moderator på nakken så hørte jeg at dette var en Aprilsnarr som hadde florert rundt over alt og vokst seg som en fjær ble til fem høns..Hvor sant det er aner jeg ikke, men det var hvertfall det jeg hørte Vel hvis du faktisk har hørt det så er det ikke grunn til å være redd moderatorene Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Men det hadde vært interessant å få vite hvem denne jenta faktisk er, og hva han duden gjør der. Det er derfor tråden er opprettet Edit: Hvis tråden holdes i live lenge nok skal en ikke se bort ifra at en som kjenner jenta, eller gutten i bakgrunnen (*kjente*), hopper inn i tråden og svarer Endret 11. april 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Med fare for å få en moderator på nakken så hørte jeg at dette var en Aprilsnarr som hadde florert rundt over alt og vokst seg som en fjær ble til fem høns..Hvor sant det er aner jeg ikke, men det var hvertfall det jeg hørte Jeg så bildet lenge, lenge før april. Men skal høre med noen som kanskje vet litt mer i morgen, jeg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) skal jobbe litt med bilde når jeg kommer hjem, se om jeg kan få opp kvaliteten litt, hvis jeg fortsatt har programvaren til det da... edit: noen andre som har lagt merke til at øynene hennes er HELT grønne??? tror det bare er ett veldig bra photoshop-bilde Endret 12. april 2005 av aklla Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 skal jobbe litt med bilde når jeg kommer hjem, se om jeg kan få opp kvaliteten litt, hvis jeg fortsatt har programvaren til det da... edit: noen andre som har lagt merke til at øynene hennes er HELT grønne??? tror det bare er ett veldig bra photoshop-bilde Har ikke lagt merke til det nei, men som darkness| sa så er det 1000 ganger lettere å ta bildet enn det er å begynne med photoshop Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det skal visst være, ei vennina av dama til en kamerat av lillebroren til vennina mi Hu har fått bildet av han og fortalte historien rundt på en fest på lørdag. Hu kommer visst fra oslo, foreldrene var i usa så hu var aleine hjemme ( litt rart hvis hun bare var 14? ) også som alle andre har sagt så skulle hu sende et bilde til typen sin.. Men som folk har nevt før ser det ut som om gutten står foran henne og da hadde vi ikke sett han på bildet uansett.. jaja, aner ikke hva jeg skal tro jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Mange på forumet her som har felles bekjente. Pussig bilde, må poste for å følge med i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå