Gå til innhold

Potensielt gjennferd på MMS! Update: Bilde!

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tvilsomt at en blir innlagt "bare" av det der...

jeg hadde fått rabies elns hvis det faktisk var en kar der jeg ikke viste hvor kom fra eller var :scared:

Ja, ja, men psykiatrisk avdeling i 2-3 uker da man! Skulle ikke sagt noe om det var et par dager med sjokk og litt psykolog...

Lenke til kommentar

Jeg fikk høre om dette forrige helg av sønnen til pappas kjæreste.

Han sa at gutten liksom skulle ha sorte øyne. Jeg var helt med, trodde det skulle være dritcreepy. Men det var det vel egentlig ikke (?)

Han la også til at dama skulle ha klikka helt og dratt ut håret osv. Anyway trendy vandrehistorie :p

Lenke til kommentar
Tvilsomt at en blir innlagt "bare" av det der...

jeg hadde fått rabies elns hvis det faktisk var en kar der jeg ikke viste hvor kom fra eller var :scared:

Ja, ja, men psykiatrisk avdeling i 2-3 uker da man! Skulle ikke sagt noe om det var et par dager med sjokk og litt psykolog...

nja

men skummelt er det, hvis det er sant da

Lenke til kommentar
Ler så jeg ruller av stolen. Det er ikke rart at WGI har mange medlemmer i Norge. Nordmenn er lettlurte. Å "koke" opp en slik historie skal jeg også klare på under 5 minutter.

Å koke det opp er ikke noe problem, å backe det opp er en annen sak...

Lenke til kommentar
Ler så jeg ruller av stolen. Det er ikke rart at WGI har mange medlemmer i Norge. Nordmenn er lettlurte. Å "koke" opp en slik historie skal jeg også klare på under 5 minutter.

Nei, hvor vanskelig er det å få med andre på "spøken". Jeg hadde nå ihvertfall vært med bare for å se hvor mange lettlurte mennesker det finnes i dette landet.

Lenke til kommentar
Vet, etter hjelp av B-Real så kommer bildet om et par sekunder...

B|Real om jeg formoder...

Beklager...

*Fikse nå*

EskimoBob: En behøver ikke å sende ut en vandrehistorie for å finne ut om det er mange som tror på en...

Tråden handler ikke om du/dere "tror", men om dere VET!

hvis du ikke vet ikke trekk konklusjoner
Lenke til kommentar

Nei, hvor vanskelig er det å få med andre på "spøken". Jeg hadde nå ihvertfall vært med bare for å se hvor mange lettlurte mennesker det finnes i dette landet.

Det er nok ingen spøk. Jeg hørte fra tanten til kameraten min sin nabo at onkelen til en kollega hadde hørt noen si at nevøen hadde en i klassen som visstnok kjenner faren til den gamle læreren til typen til venninnen hennes og det var visst helt sant altså.

Lenke til kommentar
Det er nok ingen spøk. Jeg hørte fra tanten til kameraten min sin nabo at onkelen til en kollega hadde hørt noen si at nevøen hadde en i klassen som visstnok kjenner faren til den gamle læreren til typen til venninnen hennes og det var visst helt sant altså.

Og der forsvant all troverdighet jeg hadde i denne saken ;)

Lenke til kommentar

Haha... Jeg syns jeg husker en som sa han hadde hørt denne av frisøren til hundepasseren sin tante som var gift med en onkel fra tromsø som igjen hadde hørt den fra en støvsugerselger fra Oslo. Jeg kan ikke noe for det, men dere er noen lettlurte fjolls. Slik overnaturlig crap kan jeg bekrefte med en gang at ikke eksisterer. Bruk sunn fornuft!

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...