kverna Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 ish da.. måtte med en gang jeg leste svaret der se bak meg jeg.. men kjedelig for henne. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Tenk å få kunne vite hva som skjedde etter at MMSen var sendt da Tvilsomt at en blir innlagt "bare" av det der... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tvilsomt at en blir innlagt "bare" av det der... jeg hadde fått rabies elns hvis det faktisk var en kar der jeg ikke viste hvor kom fra eller var Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Tvilsomt at en blir innlagt "bare" av det der... jeg hadde fått rabies elns hvis det faktisk var en kar der jeg ikke viste hvor kom fra eller var Ja, ja, men psykiatrisk avdeling i 2-3 uker da man! Skulle ikke sagt noe om det var et par dager med sjokk og litt psykolog... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg fikk høre om dette forrige helg av sønnen til pappas kjæreste. Han sa at gutten liksom skulle ha sorte øyne. Jeg var helt med, trodde det skulle være dritcreepy. Men det var det vel egentlig ikke (?) Han la også til at dama skulle ha klikka helt og dratt ut håret osv. Anyway trendy vandrehistorie Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ler så jeg ruller av stolen. Det er ikke rart at WGI har mange medlemmer i Norge. Nordmenn er lettlurte. Å "koke" opp en slik historie skal jeg også klare på under 5 minutter. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tvilsomt at en blir innlagt "bare" av det der... jeg hadde fått rabies elns hvis det faktisk var en kar der jeg ikke viste hvor kom fra eller var Ja, ja, men psykiatrisk avdeling i 2-3 uker da man! Skulle ikke sagt noe om det var et par dager med sjokk og litt psykolog... nja men skummelt er det, hvis det er sant da Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Ler så jeg ruller av stolen. Det er ikke rart at WGI har mange medlemmer i Norge. Nordmenn er lettlurte. Å "koke" opp en slik historie skal jeg også klare på under 5 minutter. Å koke det opp er ikke noe problem, å backe det opp er en annen sak... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vet, etter hjelp av B-Real så kommer bildet om et par sekunder... B|Real om jeg formoder... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ler så jeg ruller av stolen. Det er ikke rart at WGI har mange medlemmer i Norge. Nordmenn er lettlurte. Å "koke" opp en slik historie skal jeg også klare på under 5 minutter. Å koke det opp er ikke noe problem, å backe det opp er en annen sak... Nei, hvor vanskelig er det å få med andre på "spøken". Jeg hadde nå ihvertfall vært med bare for å se hvor mange lettlurte mennesker det finnes i dette landet. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Vet, etter hjelp av B-Real så kommer bildet om et par sekunder... B|Real om jeg formoder... Beklager... *Fikse nå* EskimoBob: En behøver ikke å sende ut en vandrehistorie for å finne ut om det er mange som tror på en... Tråden handler ikke om du/dere "tror", men om dere VET! hvis du ikke vet ikke trekk konklusjoner Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ler så jeg ruller av stolen. Det er ikke rart at WGI har mange medlemmer i Norge. Nordmenn er lettlurte. Å "koke" opp en slik historie skal jeg også klare på under 5 minutter. Å koke det opp er ikke noe problem, å backe det opp er en annen sak... Nei, hvor vanskelig er det å få med andre på "spøken". Jeg hadde nå ihvertfall vært med bare for å se hvor mange lettlurte mennesker det finnes i dette landet. Det er nok ingen spøk. Jeg hørte fra tanten til kameraten min sin nabo at onkelen til en kollega hadde hørt noen si at nevøen hadde en i klassen som visstnok kjenner faren til den gamle læreren til typen til venninnen hennes og det var visst helt sant altså. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) MÅ lære meg å lese skikkelig på ting før jeg kommenterer. Endret 9. april 2005 av Carrox Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Hmm? Hva har London og Skotland med Norge å gjøre? Du vet hun er fra Oslo ja..? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det er nok ingen spøk. Jeg hørte fra tanten til kameraten min sin nabo at onkelen til en kollega hadde hørt noen si at nevøen hadde en i klassen som visstnok kjenner faren til den gamle læreren til typen til venninnen hennes og det var visst helt sant altså. Og der forsvant all troverdighet jeg hadde i denne saken Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Oh... jeg må lære meg å lese en ting om gangen. Syns jeg leste at hun var på ferie i Hellas eller noe slik. Bæsja bra på leggen der hvis jeg leste feil. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Haha... Jeg syns jeg husker en som sa han hadde hørt denne av frisøren til hundepasseren sin tante som var gift med en onkel fra tromsø som igjen hadde hørt den fra en støvsugerselger fra Oslo. Jeg kan ikke noe for det, men dere er noen lettlurte fjolls. Slik overnaturlig crap kan jeg bekrefte med en gang at ikke eksisterer. Bruk sunn fornuft! Endret 10. april 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 er vel ett par uker siden jeg fikk høre den historien av en kompis,som sa at det var en vennine av broren hans som det hadde skjedd med.... whatever,jeg trur ikke på det... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) søstra mi jo.. Endret 10. april 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Jan A M Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 søstra mi jo.. Pøh!... er lenge siden jeg slutta å tru på julenissen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå