Gå til innhold

Potensielt gjennferd på MMS! Update: Bilde!

P-in-P

Anbefalte innlegg

NÅ VET JEG DET! hu skulle sende bildet til typen, ogf hun tok bildet, men det som var var at hun var utro, og skulle til å ligge med en annen fyr (han i speilet) og når typen hennes fikk bildet så han at det avr en mann i bakgrunnen, og så dro han hjem til henne og drepte og begravde han i speilet (ingen fant han igjen, og ingen kjente han før) og så skam slo han dama.

hvorfor skulle en smekker jente være utro med en lubben liten 8åring..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NÅ VET JEG DET! hu skulle sende bildet til typen, ogf hun tok bildet, men det som var var at hun var utro, og skulle til å ligge med en annen fyr (han i speilet) og når typen hennes fikk bildet så han at det avr en mann i bakgrunnen, og så dro han hjem til henne og drepte og begravde han i speilet (ingen fant han igjen, og ingen kjente han før) og så skam slo han dama.

ting som er lenger unna ser mindre ut på avstand, tilog med i speil,

Lenke til kommentar

Vil annbefale deg å faktisk se på bildet! Det er ikke bare på størrelsen en ser ca. alderen på da...

Edit: Leif.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Vil annbefale deg å faktisk se på bildet! Det er ikke bare på størrelsen en ser ca. alderen på da...

:p ja du har rett.... kanskje de allerede hadde fått barn :scared:

Lenke til kommentar

:p ja du har rett.... kanskje de allerede hadde fått barn :scared:

De har ikke en gang sett hverandre i virkeligheten, men allikevel barn! That's some scary shit!!!

Men uansett slutt å spam tråden med tull! Selv om den inneholder overtroiske ellementer betyr ikke at du må gjøre den userriøs!

Lenke til kommentar

Et bilde av en jente ingen kjenner sammen med en gutt ingen kjenner, hvorfor i all verden skal dere bite på en historie om at det er noe rart med det? Og nei, han er ikke 8, han er sikkert på hennes alder. I hvert fall er han like høy, det er vinkelen bildet blir tatt i og avstanden som gjør ham så liten.

Siden historien tydeligvis går landet rundt nå hadde den vel nådd VG også hvis hun faktisk var innlagt og politiet etterforsket saken. Men det gjør de nok ikke. ;)

Geir :)

Lenke til kommentar

Ingen som har sagt de har bitt på det, det er vel det som er grunnen til at tråden er lagd - Tvil!

At han er 8 er ikke godt å si, men han er laangt fra like gammel som henne!

Hvor ofte er det du hører om gjennferd og andre lignende ting i media?

Lenke til kommentar
Ingen som har sagt de har bitt på det, det er vel det som er grunnen til at tråden er lagd - Tvil!

Greir nok det, men hvorfor lure i det hele tatt...?

Jo, det skal jeg vedde på. Det er garantert typen hennes, hvorfor ellers skulle de stå der halvnakne sammen? (Med mindre det er lillebroren hennes da.) Hun har nettopp tatt bilde av ham, tipper jeg, og så snur hun mobilen og tar bilde av seg selv også.

Hvor ofte er det du hører om gjennferd og andre lignende ting i media?

Nesten aldri, fordi det ikke er mange som tror at de kan få VG til å gå på hisorien. (Og det har de rett i.) Men hadde saken vært under etterforskning, eller hun hadde vært lagt inn på psykiatrisk etter å ha sett et spøkelse hadde saken vært en helt annen. Da hadde VG garantert fått vite om det, noen hadde ringt tusentipset fortere en svint. Og det hadde vært en god historie for avisen...

Men nok om det, Jeg skal ikke ødelegge moroa her... ;)

Geir :)

Lenke til kommentar

Jo, det skal jeg vedde på. Det er garantert typen hennes, hvorfor ellers skulle de stå der halvnakne sammen? (Med mindre det er lillebroren hennes da.) Hun har nettopp tatt bilde av ham, tipper jeg, og så snur hun mobilen og tar bilde av seg selv også.

Vet du datoen når dette ble tatt? Kan være forrige badesesong...

Lenke til kommentar

Samme tenkte jeg! Shorts er ikke et ukjent fenomen!

Greir nok det, men hvorfor lure i det hele tatt...?

Tenk på alle religionene vi har... Samme sak, annen innpakning.

Nesten aldri, fordi det ikke er mange som tror at de kan få VG til å gå på hisorien. (Og det har de rett i.) Men hadde saken vært under etterforskning, eller hun hadde vært lagt inn på psykiatrisk etter å ha sett et spøkelse hadde saken vært en helt annen. Da hadde VG garantert fått vite om det, noen hadde ringt tusentipset fortere en svint. Og det hadde vært en god historie for avisen...

Vel, jeg sa ikke at det var politiet! Finnes mange privat etterforskere og heksepoliti! Var forsåvidt en dokumentar om akkurat det på TVn en gang (scary).

QUOTE    At han er 8 er ikke godt å si, men han er laangt fra like gammel som henne!     Jo, det skal jeg vedde på. Det er garantert typen hennes, hvorfor ellers skulle de stå der halvnakne sammen? (Med mindre det er lillebroren hennes da.) Hun har nettopp tatt bilde av ham, tipper jeg, og så snur hun mobilen og tar bilde av seg selv også.

Se på hvordan kroppen er bygd og ikke størrelsen! At han er i shorts er det forklaring på allerede! Jeg sa at hun har vært innlagt i 2 uker, men jeg sa også at det var det jeg hørte! Hvis historien har gått rundt lenge nok så skal en ikke se bort ifra at det var fra i sommer! Du ser også at det er forholdsvis lyst i rommet og det er stor sjans for at flørtingen ikke begynte så tidlig på dagen at det fremdeles var så lyst ute! Du kan også se at hun ikke er direkte bleik...

De to siste er litt vage, men er teori absolutt!

Edit: Manglet 2 ord...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
prøve meg igjen da. hva om denne personen stod foran henne i rommet ? altså at hu ikke sitter på en pc ? :)

Tror ikke jeg skjønner hva du mener, men han står forran henne ja...

Edit: Hvem har sagt hun sitter ved en PC? Bilde er tatt med mobil... Derfor MMS...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
prøve meg igjen da. hva om denne personen stod foran henne i rommet ? altså at hu ikke sitter på en pc ? :)

Hvor mange ganger må jeg si det?

Har hørt denne historien maange ganger siden det er en venninne av eksen til en på russebussen min..

Dealen er:

Familien var dratt på ferie til Hellas, hu var helt alene hjemme og kunne ikke være med typen fordi han var borte / familie-tull. Mao, hu var hjemme alene og dette var altså valentines-dagen. Typen sendte melding osv. og ville ha bilde av henne siden de ikke fikk sett hverandre og hu tok et bilde og sendte det til han via mms.. deretter spurte han hvem det i bakgrunnen var, og hu freaka ut.. vært på psykiatrisk i 2-3 uker nå.. det var ingen andre i huset og de leide heller ikke ut noen deler av huset.. noen flere spørsmål / teorier jeg kan avbekrefte? ;p

edit: leif

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...