lokeland Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Må bare spre denne siden med disse fantastiske modden fra Korea! http://www.koreamod.com/ Hvis du går inn på "Cool Tuning Gallery" finner du et galleri spappet med RÅE modder som viser et Koreanerne kan sitt de også..! Endret 9. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Flotte modder der! Men jeg skjønte ikke så mye av det som stod der Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Hehe, nei.. Ikke jeg heller gitt! Var jo nesten som worklogger. Av skyyyyhøy kvalitet om du spør meg! *sikle* Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Andre enn meg som strever med at siden er supertreg? Den Koreanske siden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Den er ikke det for meg ihvertfall.. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvordan browser bruker du da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 FF bruker jeg..! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Bildene var ganske store der. Kanskje det er det som gjør det tregt? Men jeg fikk ikke høyere fart enn 30kb/s derfra, så det er kanskje dårlig linje/server og Endret 10. april 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Jau, men så må vi huske at servern ligger vel kanskje på andre siden av jordkloden da! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er jo mer en modelbåt enn en data da! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Jau, men ganske flott for det da! Liker de mange HTPCene i galleriet jeg.. Mye smood der altså. Stilrene kasser som ser ut som godt gjennomført arbeid! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Mange av de kassene der ser ut som om de er fabrikkproduserte, gjerne fra Apple også! De har nesten garantert dype lommer og sponsorer, men det hjelper sikkert på at de bor så nærme der de lager datakomponenter, og slike ting Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Tror mange av disse folka her jobber mer eller mindre proft med slike ting, eller ihvertfall har en omgangskrets som har mye kunnskap! Ellers er de vel veldig kreative og skarpe når det gjelder løsninger og design.. Og ikke minst har de store lommebøker! Har hørt det ikke er mye sponsing der borte, men at de får tak i ting de trenger via venner som kjenner andre osv.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Innlegg slettet. Endret 19. september 2008 av xD^^ Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 www.metku.net og www.mnpctech.com er geniale sider da ^^ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Metku er en side alle casemoddere er innom en gang, og Mnpctech er jo kjent for de geniale lakkeringene.. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er det noen som har sett nederst i hjørnet av browseren sin? Der det står (ihvertfall på IE ) hva som blir loadet akkurat da? Der står det ihvartfall: Welcome to koreaMOd Hardcore PC modify & hardware community Fuck the 17th National assembly :!: LOL! Lenke til kommentar
skidd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 dinna dataen der/skipe, var jo bere rått ass... spesielt dissa blinkende lysa dr so du styra båten frå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå