AsconaB Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kjører Xp pro sp1. I det siste har det begynt å restarte etter hvilemodus. Altså maskinen står i hvilemodus og jeg trykker en knapp på tastatur, maskinen restarter. En gang fikk jeg opp skrivebordet og alt virket normalt men så restarta den. Er det et ram problem ? Isåfall finnes det programmer for å teste ram'en ? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kjører Xp pro sp1.I det siste har det begynt å restarte etter hvilemodus. Altså maskinen står i hvilemodus og jeg trykker en knapp på tastatur, maskinen restarter. En gang fikk jeg opp skrivebordet og alt virket normalt men så restarta den. Er det et ram problem ? Isåfall finnes det programmer for å teste ram'en ? hmmm.... akkurat samme prob som jeg har fortiden... jeg misstenker at det kan være 5v railen som er for svak.... jeg har nå bare driti i hvilemodus bedre og bare skru av pc,n Lenke til kommentar
slez Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Slå av hvilemodus, det er bare tull. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Hmmmm, ja. Men det har jo fungert før. Når jeg starta maskinen nå kjørte plutselig scandisk, som om jeg ikke hadde avslutta riktig, enda jeg hadde det. Rart tenkte jeg. Men det fant en dunge med feil. Lurer på om det er disken som holder på å ta kvelden. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Jeg slutta å bruke hvilemodus etter dette, og nå har PSU tatt kvelden. Kan ha vært 5v railen med meg også da kanskje...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå