capy Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 selv hører jeg innimellom pipelyden fra bomben når jeg sitter å surfer på nettet, ofte etter mange timer med spilling. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...5+sola+og+lurer HAHAH @Rampage han mener sikkert denne : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=302833 ah, men da må han si det Denne er postet i CS forumet og når han roper "sticky!" så antar jeg at han mener her. noe ork å lete gjennom alle forumdelene etter sticky-en han mente Uansett, jeg tar hintet Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 24?: Duvet du har spillt for mye når du bommer på skåla å skylder på lagg. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 24?: Duvet du har spillt for mye når du bommer på skåla å skylder på lagg. Sinnsykt kult, skal jeg begynne med hvis jeg bommer engang. HEHE :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) hmm... kan legge til en nye. En merkelig lei vane som har skjedd mens jeg f.eks sitter på msn er at det ganske ofte havner en y i begynnelsen på hvert innlegg som jeg skriver. (der y er knappen du trykker på for skrive noe til andre på source:) ) Endret 15. april 2005 av regga Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hmm... kan legge til en nye. En merkelig lei vane som har skjedd mens jeg f.eks sitter på msn er at det ganske ofte havner en y i begynnelsen på hvert innlegg som jeg skriver.(der y er knappen du trykker på for skrive noe til andre på source:) ) veit det er kjedeligt Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 HaHaHa... Føle meg litt troffen der ja Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hmm... kan legge til en nye. En merkelig lei vane som har skjedd mens jeg f.eks sitter på msn er at det ganske ofte havner en y i begynnelsen på hvert innlegg som jeg skriver.(der y er knappen du trykker på for skrive noe til andre på source:) ) Ja, den og Shift+- (? i CS). Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hmm... kan legge til en nye. En merkelig lei vane som har skjedd mens jeg f.eks sitter på msn er at det ganske ofte havner en y i begynnelsen på hvert innlegg som jeg skriver.(der y er knappen du trykker på for skrive noe til andre på source:) ) Jeg driter meg ofte ut med den jeg å Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Trur eg skal kutte ned på spillingen for ei stund Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Alle kameratene mine mobber meg med det i gymmen: 20. Du tar fram en kniv i gymnastikken for å løpe fortere. Lenke til kommentar
trez Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hehehe....! drit bra, rett og slett Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) 8. Du konstant hører stemmer i hodet som sier "Fire in the hole" og "Affirmative". 20. Du tar fram en kniv i gymnastikken for å løpe fortere. Endret 26. april 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
bonga2 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 8. Du konstant hører stemmer i hodet som sier "Fire in the hole" og "Affirmative".20. Du tar fram en kniv i gymnastikken for å løpe fortere. det stemmer Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Når du lage slike msn smileys: ØD ØP osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå