Pug Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 jeg skal på ferie om 9 - 10 dager, og jeg har tenkt å kjøpe komplett PC på komplett... Men, hva tror dere leveringstida og byggetida er på en komplett pc? Kanskje jeg burde vente å bestille til etter ferien? Hvor lang tid tar hele leveringa og bygginga? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Leverings tiden er vel ikke mere enn 5-7 dager, men bygge tiden blir vanskelig... Min første PC tok laaaaang tid men min andre tok kort tid og min neste kommer vel til å ta kortere tid antar jeg. Men det er noe som varierer fra persjon til persjon... Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Bestillte for to uker siden, og da tok det 8 dager inkl. frakt Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Det spørs også på om de har alle varene inne da Men for meg tok det 4 dager når jeg bestilte skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 17:18, Pug skrev:jeg skal på ferie om 9 - 10 dager, og jeg har tenkt å kjøpe komplett PC på komplett... Men, hva tror dere leveringstida og byggetida er på en komplett pc? Kanskje jeg burde vente å bestille til etter ferien? Hvor lang tid tar hele leveringa og bygginga? Noen erfaringer? Hvorfor kjøper du ikke bare alle delene og bygger PC-en selv? Lenke til kommentar
alexio Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 18:27, Ganjaman skrev: Quote: Den 2002-07-04 17:18, Pug skrev: jeg skal på ferie om 9 - 10 dager, og jeg har tenkt å kjøpe komplett PC på komplett... Men, hva tror dere leveringstida og byggetida er på en komplett pc? Kanskje jeg burde vente å bestille til etter ferien? Hvor lang tid tar hele leveringa og bygginga? Noen erfaringer? Hvorfor kjøper du ikke bare alle delene og bygger PC-en selv? for det første kan det hende han ikke har like god peiling som alle andre, husk at man trenger ikke å vite så mye om pc for å bruke den..... det er jo alltid godt å vite at det er garanti på sakene du bruker+at du får med en støtsikker eske som er veldig fin å ta vare på... de på komplett legger opp ledninger sånn at det ser ordentlig proft ut, og hvis de har det inne får du med en komplett casebadge (hvis kabinettet tillater det...) ikke for å skuffe deg, men du får den nok ikke før du reiser, 9 dager er ikke veldig mye tid for komplett, de har en tendens til å ikke få fart i sakene før du gir dem et lite spark i ræva, da kommer du nok høyere oppp på prioriteringslista..... alexio Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Spørs hvor du bor da... bor du i oslo tar det ikke mer enn 2-3 dager, Ellers kan du bare stikke ned til butikken og kjøpe... Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Om du tar kontakt med salgsavdelingen er det sikkert mulig å bestille nå og få de til å sende PCen et par dager før du kommer hjem fra ferie. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 jeg bor i oslo og besstillte, de hadde alt i 100+ på lager og det tok 11 dager, de greide til og med å sende de to delene til FORSKJELLIG postkontor Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg både kan og vil ikke bygge selv. Mye tryggere å bestille fra komplett, garanti +++. Det er en PC bygd med PC bygger'n... Det tar vel ikke mer enn 17 dager? Bor i Trondheim. Lenke til kommentar
christt Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg bor i Trondheim, bestillte i går en stk WD digital 80Mb HD 8Mb Cache + noen ide kabler og et par kabinett vifter. Pakken kom i dag! Leveringen gikk altså på en dag! Det står det respekt av. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 jeg bestilte grafikort og HD der på mandag sist uke den komm fram lørdagen sent dagen etter jeg bestilte den i halv to tiden på natta kom fram til molde på fredagen og dit jeg bor på lørdagen. for meg så var det 4-5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå