Gå til innhold

komplett.no - Leveringstid??

Anbefalte innlegg

jeg skal på ferie om 9 - 10 dager, og jeg har tenkt å kjøpe komplett PC på komplett... Men, hva tror dere leveringstida og byggetida er på en komplett pc? Kanskje jeg burde vente å bestille til etter ferien? Hvor lang tid tar hele leveringa og bygginga? Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leverings tiden er vel ikke mere enn 5-7 dager, men bygge tiden blir vanskelig... Min første PC tok laaaaang tid men min andre tok kort tid og min neste kommer vel til å ta kortere tid antar jeg. Men det er noe som varierer fra persjon til persjon...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-04 17:18, Pug skrev:

jeg skal på ferie om 9 - 10 dager, og jeg har tenkt å kjøpe komplett PC på komplett... Men, hva tror dere leveringstida og byggetida er på en komplett pc? Kanskje jeg burde vente å bestille til etter ferien? Hvor lang tid tar hele leveringa og bygginga? Noen erfaringer?

Hvorfor kjøper du ikke bare alle delene og bygger PC-en selv?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-04 18:27, Ganjaman skrev:

Quote:

Den 2002-07-04 17:18, Pug skrev:

Hvorfor kjøper du ikke bare alle delene og bygger PC-en selv?

for det første kan det hende han ikke har like god peiling som alle andre, husk at man trenger ikke å vite så mye om pc for å bruke den.....

det er jo alltid godt å vite at det er garanti på sakene du bruker+at du får med en støtsikker eske som er veldig fin å ta vare på...

de på komplett legger opp ledninger sånn at det ser ordentlig proft ut, og hvis de har det inne får du med en komplett casebadge (hvis kabinettet tillater det...)

ikke for å skuffe deg, men du får den nok ikke før du reiser, 9 dager er ikke veldig mye tid for komplett, de har en tendens til å ikke få fart i sakene før du gir dem et lite spark i ræva, da kommer du nok høyere oppp på prioriteringslista.....

alexio

Lenke til kommentar

jeg bestilte grafikort og HD der på mandag sist uke den komm fram lørdagen sent dagen etter jeg bestilte den i halv to tiden på natta kom fram til molde på fredagen og dit jeg bor på lørdagen.

for meg så var det 4-5 dager. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...