Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Fikk lappen på mandag. Ble temmelig glad da. Trodde ikke jeg skulle få den, synes selv jeg kjørte helt idiotisk. Fikk ganske vanskelig rute, men klarte det visst. Har kjørt hver dag, hele dagen siden jeg fikk den. Ganske befriende. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Gratulerer. 3 mnd til jeg satser på å få den. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Grattis! Svært lite igrunn som kan måle seg med det å ha lappen, og kjøre alene.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Grattis Jeg blir 21 til sommeren nå og har enda ikke begynt å øvelseskjøre eller noe sånt! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Grattis. Satser på at jeg også har lappen før sommeren. Har det ikke travelt for å si det sånn Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Grattis. Satser på at jeg også har lappen før sommeren. Har det ikke travelt for å si det sånn Godt å se at det ikke bare er meg som venter med lappen. Virker liksom som alle er helt hysteriske bare fordi jeg har vært 18 i 3 måneder nå og ennå ikke har tatt den. Har det IKKE travelt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Grattis! Fekk lappen idag eg og! Eller meir riktig den lappen som står "Mellombels førarprov" på Elsker nynorsk... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har bare igjen teorien og oppkjøringen så er jeg ferdig og Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Må hive meg på å si gratulerer Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Grattis! Bil du har da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har ikke bil. Kjører mammas helt til den dag jeg får prøvd pappas. Gidder ikke kjøpe bil nå, skal i militæret til sommeren. Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har ikke bil. Kjører mammas helt til den dag jeg får prøvd pappas. Gidder ikke kjøpe bil nå, skal i militæret til sommeren. må mye erfaring til før du får røre gullet til faren din? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Glede seg til motorsykkel lappen skal tas :!: Men nå holder jeg bare på med moped :\ *Se på noen ghostrider filmer imens* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har ikke bil. Kjører mammas helt til den dag jeg får prøvd pappas. Gidder ikke kjøpe bil nå, skal i militæret til sommeren. i hvilke bil var det du slo og ødelagte readioen/cd spilleren? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har ikke bil. Kjører mammas helt til den dag jeg får prøvd pappas. Gidder ikke kjøpe bil nå, skal i militæret til sommeren. Bilen til fattern din er pen (tror jeg har prøvd å overtale deg til å la meg låne den før en gang).. Dog, skulle hatt noen feitere felger på den, 16" som står på nå..? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 I dag tok jeg endelig mopedlappen! Fikk 4 feil av maks 5 så jeg er nok ikke vegvesnets yndling, men still Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Grattis med lappen! Kan gratulere meg selv at jeg har hatt lappen i 9 måneder nå uten problemer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har ikke bil. Kjører mammas helt til den dag jeg får prøvd pappas. Gidder ikke kjøpe bil nå, skal i militæret til sommeren. i hvilke bil var det du slo og ødelagte readioen/cd spilleren? Gjett. Spurte far min hvorfor jeg ikke fikk kjøre Audien og da mente han at det var fordi den hadde så mange hester. Jeg klarer fint å kjøre ræv med den bilen jeg bruker nå. Toyota Picnic var faktisk lettere å grisekjøre med en Peugot 407, VW Golf, VW Polo, VW Passat og VW Touran. Jeg fatter det ikke, kjører ikke mer gris om jeg får kjøre Audien (ikke at jeg kjører på kanten nå da). Dog, skulle hatt noen feitere felger på den, 16" som står på nå..? Vet faktisk ikke. Vinterdekkene er sinnsykt konge. De er svarte, noe som ser vanvittig mye bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå