LoS Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei. Etter en feilaktig formatering så har alt blitt så vanvittig stort, scrollbaren, oppgavelinja, ikonene, teksta, og diverse andre rare ting. Jeg tror pcen min antar meg som ekstremt svaksynt. Jeg har stilt på en del ting, men ingen ting blir som det det vanligvis skal være. Er det ett theme eller noe jeg kan laste ned fra ett eller annet sted som gjør at ting blir normalt igjen, eller noe? Det her er så svært at det ødelegger programmene mine og sånt. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Du har vel prøvd skjermegenskaper -> innstillinger -> skjermoppøsning ? Etter installeringen av Win pleier oppløsningen å være på 800 x 600. Siden du har hatt en feilaktig formatering så er det bare å formatere og installere WinXP på nytt da. Endret 9. april 2005 av Fur Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 For sikkerhets skyld: sjekket oppløsningen..? Hvis ikke den er veldig lav, sjekk under Kontrollpanel -> Tilgjengelighet Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Oppløsningen som den skal, jeg har sjekket det jeg antar som mest vanlig å feile på. F.eks at skriftstørrelsen kan ha vært satt til stor, den står på normal, og jeg kan ikke stille den mindre. Jeg vil helst å slippe å formatere igjen. Fant lite blandt tilgjengelighet. Lenke til kommentar
vegardf Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Du bør jo ha Windows-standard som tema tilgjengelig... Det kan jo være at temaet ditt er blitt forandra eller skrudd på en slags måte, har du sjekka det? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Kjører standard win2k-tema som av en eller annen grunn bare har blitt veldig stort :\ Jeg har prøvd å stille på egentlig alt mulig, men det er alltid noe som jeg ikke får fiksa, og noen ganger så går den tilbake igjen og jeg må stille på alt om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå