xanonymx Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg har fått lånt meg en 5-port ethernet hub, så jeg er usikker på kordan man skal koble dette til. Jeg har et ADLS modem, og det er to PC-er som skal være tilkoblet til internett, igjennom denne hub-en. Etter vi har koblet til hub-en, så hvordan skal vi stille in PC-en(e) Endret 9. april 2005 av xanonymx Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kabel fra pc-ene inn i hver sin port på HUB-en, sannsynligvis nummerte? Kabel fra ikke-nummerert port på huben til adsl-modemet. Kabel fra adsl-modemet, som vanlig til veggen. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Det har eg gjort så hvordan skal eg stille inn Pc-ene slik at begge kommer inn på internett. Får kun til at en PC er koblet til internett Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har du Chello så sliter du veldig. Har du Telenor, skal det la seg gjøre. Har du NextGenTel, så skal det bare være å plugge inn. Er begge maskinene konfigurert slik at de hver for seg greier å koble seg på internett - dvs bare en av gangen? Det er jo greit å vite først. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 HAr telenor, de er konfiguert slik at de hver for seg klarer å koble seg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå