dTd Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hei har planer om å kjøpe meg en ny mp3 spiller. jeg har sett litt på creative zen micro, men jeg har hørt at det er mange som sliter med hodetelefonutgangen men jeg har også hørt at den feilen har blitt opprettet og erstattet av nyere modeller. det jeg lurer på er om de moddellene som er på komplett er nyere er dette sant i det hele tatt?? takker for alle svar og trenger de helst innan mandag for da skal jeg nok bestille en mp3spiler :yes ps skal ha den hvite fargen som er litt billigere enn de andre hvis det har noe å si på komplett. edit: lurte også på om den batterifeilen med at den lader seg ut når spilleren er avslått er fikset om det finnes en ny versjon eller om det er mulig og fikse denne ved hjelp av firmaware oppgradering Endret 10. april 2005 av wappyteam Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 he he så ikke før nå jeg mener egentlig at feilen er fjernet drev og snakket med noen i telefon mens jeg skrev og da ble det litt feil Lenke til kommentar
pian Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Skal være mulig å fikse med firmware ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå