jogrba Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei. Jeg skal skrive MIDlets i Eclipse, men får opp røde streker når jeg prøver å importere javax.microedition.*; Jeg har installert Suns J2ME Wireless Toolkit 2.2, men hvordan får jeg brukt MIDP 2.0 i Eclipse? Må jeg installere plugin eller noe? Eller klassebibliotek? Eller kan dette være grunnen?: "Required Software (IMPORTANT) JavaTM 2 SDK, Standard Edition (JDK) 1.4.1 or higher (JDK 1.4.2 is recommended). Available from http://java.sun.com/j2se/ NOTE: The SDK has not been verified with JDK 1.5" (Jeg har 1.5 installert). Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei. Jeg skal skrive MIDlets i Eclipse, men får opp røde streker når jeg prøver å importere javax.microedition.*; Jeg har installert Suns J2ME Wireless Toolkit 2.2, men hvordan får jeg brukt MIDP 2.0 i Eclipse? Må jeg installere plugin eller noe? Eller klassebibliotek? Det høres ut som om klassene mangler på din classpath. Jeg er litt alkoholpåvirket, men jarer legges til sånn omtrent: Høyreklikk på prosjektet, properties, velg fliken libraries og add external jar. Lenke til kommentar
gnab Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Må få anbefale EclipseME når du skal jobbe med J2ME i Eclipse. Pluginen ordner alt det du trenger, veldig bra. Lenke til kommentar
Pathduck Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Først og fremst burde du bare importere de klassene du trenger for å få programmet så lite som mulig. I førsteomgang vil det være javax.microedition.midlet.MIDlet; Funker ikke å importere kun javax.microedition.*; Videre må du huske å importere midpapi2.0.jar biblioteket til prosjektet ditt. Denne ligger "normalt" under C:\wtk22\lib hvis du skal bruke standard Eclipse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå