Yamato47 Skrevet 12. september 2001 Del Skrevet 12. september 2001 Hei hei, Jeg har prøvd å få tak i kobber i aktuelle dimmensjoner her i Bergen, uten hell. Det jeg trenger er ~5mm plate og ei blokk rundt 70x120x20 mm Er det noen som vet om bedrifter som selger kobber i mål som ligner på dette i små kvanta noe sted her i landet? Onlinemetals er jo der men det blir mye penger med frakt og fortollingsgebyr. mvh Are-Harald Brenne Lenke til kommentar
Novec Skrevet 12. september 2001 Del Skrevet 12. september 2001 Hvis det er et e-verk i nærheten ville jeg foreslått å stikke innom der, de driver jo med svære elektroinstallasjoner og har en del kobber. Jeg har fått en del hos mitt lokale e-verk. Ulempen er at max tykkelse er 10mm, men det er helt opptil 120mm bredde. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 13. september 2001 Del Skrevet 13. september 2001 Du kan stikke innom ei lokal "hardware" søppelfylling, feks. telenor sine dumpingområder og lete litt rundt, skulle ikke være noe problem, uansett finner du mye brykbart på slike områder. Lenke til kommentar
Nilsen22 Skrevet 13. september 2001 Del Skrevet 13. september 2001 HAr en blokk liggende hjemme, Kan bruke den til speil oxo :smile:. Kan sjekke størrelse når jeg en gang tar turen hjem. Send meg en mail på [email protected] så sender jeg svar så fort som mulig. Du betaler porto eller noe slikt, er ikke det en bra deal. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 13. september 2001 Forfatter Del Skrevet 13. september 2001 Flott, du har fått mail fra meg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå