jabbadabb Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Forvirrende tittel, men visste ikke hva nnet jeg skulle skrive. Nå, jeg sitter her med en Nokia 5140, og ble plutselig overrasket da jeg satt og tukla med radioen, at jeg kunne spille av på høyttaler. Noe som gikk veldig fint. Men problemet er at jeg må ha hodetelefonene i mobilen for å spille av radioen. Hvorfor NOkia har laget det på en slik UTROLIG teit måte, er for meg en gåte. Men jeg spør, er det noen måter jeg kan spille av radio på høyttaler, uten å ha i hodetelefonene? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det er fordi at hodetelefonen fungerer som antenne for radioen Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det finnes vel ikke en eneste mobil med innebygd FM antenne ennå, så alle bruker en ekstern antenne, sånn som et headsett. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tja.... jeg trur k750i og W800 kommer til å ha det... Rett meg hvis jeg tar feil da... kommer med visstnok RDS radio også, noe som styrker mistanken min om innebygd radio... Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tja.... jeg trur k750i og W800 kommer til å ha det...Rett meg hvis jeg tar feil da... kommer med visstnok RDS radio også, noe som styrker mistanken min om innebygd radio... Jeg tviler egentlig på dette. Eller har du noen kilder? Innebygget radioantenne vil både føre til dårligere mottak og bruk av plass. At RDS er et argument for innebygget antenne ser jeg ikke helt.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 En venn av meg har 5140 og han har aldri klart å høre på radio uten headsett Det er vel ingenting å gjøre med det.. For 89,- kan du kjøpe deg radiopenn på Clahs Olsson Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) jeg kjenner en som har en SE k700i å der gjør bare handfree`en at to kontakt punkter under telefonen får kontakt. så han bare lodda de sammen å nå virker radioen helt perfekt uten handsfree. Endret 10. april 2005 av andersr66 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå