HarBer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) det ser slik ut på skjermen min kan nokon hjelpe meg ?????? Endret 9. april 2005 av HarBer Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Virker som en driver som ikke gjør jobben sin. Installert noe nytt hardware og/eller drivere i det siste? Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 nei har kun det som altid har vert her Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Stopp koder til Windows. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Bruk linken jeg la ut, finn stoppkoden du får og les. Kan hende du finner problemet. Stoppkoder 0x0000D1 osv. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det angitte feilmeldingen oppstår som oftest ved RAM-feil. Det har iallefall vært slik hver j*vla gang jeg har fått den feilmeldingen. Sjekk RAM'en og prøv én og én brikke hvis du har fler. Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 men eg kommer ikkje lenger med dette dettte er for "XP" og lite for "2000" Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) 0x000000D1: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (Click to consult the online Win XP Resource Kit article.) The system attempted to access pageable memory using a kernel process IRQL that was too high. The most typical cause is a bad device driver (one that uses improper addresses). It can also be caused by caused by faulty or mismatched RAM, or a damaged pagefile. Som nevnt feil på ram eller feil en driver,men siden du ikke har innstalert noe før det dukka opp så er det nok ramen Så gjør som oysfaerg foreslår Endret 9. april 2005 av taz Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det kan også være feil på sidevekslingsfilen, så slett den og lag en ny. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) mine erfaring er at disse feilene kommer av enkelte devicer/maskinvare plasseres slik at de bruker samme irq og i kombinasjon med driverfeil. Hadde en del problemer med irq_less_or_equal en periode i win2k og Fikk løst det med å flytte litt på kort over i andre pci porter, spesielt lydkort lagde krøll da det stod på plasser som delte resursser med raid kontroller og skjermkort. Edit: oppsto den feilen når du flytta på kort eller satte i ett Nytt? Edit 2: brukte lang tid på å komme på en bra formulert forklaring ble litt redigering Endret 9. april 2005 av Lugmeister Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Stopp koder til Windows. PEN orddeling. Jeg trodde det var en link for å stoppe koder i windows, og det er jo faktisk det som står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå