Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et lite problem..Jeg skal brenne en WMV fil til DVD som skal spilles i DVD spilleren. Hvordan skal jeg gjøre dette? Den er på 58 028 KB og varer i ca 3:50 min. Jeg har et program som heter "Sonic MyDVD", men det kommer opp en feilmelding; "Recordable media was not detected in DVD+RW DVD8601." Det er selv om jeg bruker en "recordable" og tom DVDcd.

Noen som kan hjelpe? :innocent:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Når DVDSanta er så latterlig billig som snaut 200 kr skjønner jeg egentlig ikke at folk spør om gratisversjoner (selv om jeg jo forstår det hvis det kun er snakk om en eneste snutt på snaut 4 minutter og man aldri mer siden skal konvertere WMV til DVD). Hvis brennerprogrammet selv greier å konvertere DV-AVI til MPEG-2, kan man jo bruke gratisprogrammet Windows Movie Maker 2 til å konvertere WMV til DV-AVI - og deretter la brennerprogrammet gjøre jobben videre. Jeg tror nyeste Nero greier dette, men vet ikke noe om MyDVD. Noe gratisprogram (lovlig) som konverterer noe som helst til MPEG-2 finnes neppe, siden MPEG-2 er lisensbelagt.

Endret av Rocambole2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...