The Dark Lord Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har kjøpt en bærbar pc (acer aspire) men skjermen er utrolig mørk. Er den noe jeg kan gjøre får at skjermen skal bli lysere, som å stille på lystyrken? Lystyrken har sikkert blitt satt ned for at pc skal spare energi, men jeg har den vanligvis i kontakten så hvis det var mulig å øke lystyrken på bekostning av energi bruk hadde jeg gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Forsøk tasten Fn i kombinasjon med en av F1 - F12! Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Du kan også se i bios om det er noe mulighet å justere lysstyrke der Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 På min Aspire 2000 justerer du lysstyrke ved å trykke Fn+piltaster venstre/høyre. Kan godt hende Acer har beholdt dette oppsettet? Lenke til kommentar
The Dark Lord Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Takk det funket med Fn + piltastene Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Bruksanvisningen er jo som kjent for pyser... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå