Adversary Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hei , jeg skal bestille meg : ram kjøler : og annet stæsj på 3dfxcool.no Og jeg lurer på hvilken som tar seg best ut i for hold til min pc Grunnen til at jeg ikke poster denne på luftkjøling er at det er et spm.Om utseende. dataen min dataen min 2 dataen min 3 Og til slutt, ja jeg vet at den ser ut som et bomba horehus så ikke mobb meg. Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Da kabinettet ditt faktisk SER ut som et bomba ****hus, ville jeg anbefalt den svarte.. Goooood og rolig farge! :lvoe: Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Blir litt kjedligt da Tengte mer på chrome Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ville begynt med å flytte katodene. Tror at krom hadde blitt bedre enn gull. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ville enten valgt kobber eller den svarte jeg. Men hvis du vil at pcen skal se enda mer horehus aktig ut kan du jo gå for disse: http://www.thermaltake.com/coolers/memory/...01truelight.htm Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg åsså tengte på chrome Men det blir vansklig å flytte katodene og like vell få max effekt på cpuviftemodden min Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Ville enten valgt kobber eller den svarte jeg. Men hvis du vil at pcen skal se enda mer horehus aktig ut kan du jo gå for disse: http://www.thermaltake.com/coolers/memory/...01truelight.htm Faktisk så HATER jeg horehus modder! OG jeg var i fjortis stadiet da jeg begynte å modde Endret 9. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Likte ikke UV-rørene dine på den plassen du hadde plassert de.. Er vell bare meg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ville enten valgt kobber eller den svarte jeg. Men hvis du vil at pcen skal se enda mer horehus aktig ut kan du jo gå for disse: http://www.thermaltake.com/coolers/memory/...01truelight.htm Faktisk så HATER jeg horehus modder! OG jeg var i fjortis stadiet da jeg begynte å modde Du kan fortsatt gjøre noe med det da..) Uansett så tror jeg chrome bare vil reflektere alle lysene i kabinettet ditt å gjøre det enda værre.. Og gull er FÆLT!! Og nei Luzifer, det er nok ikke bare deg.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Det er ikke bare deg, det er meg også. + Vågebu og mange mange andre Men jeg skal flytte dem når jeg får uv-lys i taket Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Ville enten valgt kobber eller den svarte jeg. Men hvis du vil at pcen skal se enda mer horehus aktig ut kan du jo gå for disse: http://www.thermaltake.com/coolers/memory/...01truelight.htm Faktisk så HATER jeg horehus modder! OG jeg var i fjortis stadiet da jeg begynte å modde Du kan fortsatt gjøre noe med det da..) Uansett så tror jeg chrome bare vil reflektere alle lysene i kabinettet ditt å gjøre det enda værre.. Og gull er FÆLT!! Og nei Luzifer, det er nok ikke bare deg.. Pokker jeg vil ha chrome. Har ikke lyst kobber Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal velge! :!: Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Bare drit i det da Det er veldig fristende Noen andre forslag til non-horehus stash? Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Lag deg din egen reodor løsning på det Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Lag deg din egen reodor løsning på det hva? Hva mener du? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Av de du har satt opp vil jeg nok si at de svarte vil gi minst horehus look. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 svart vil bli for kjedelig. gull vil bli for horete. chrome vil reflektere alle lysene. og kobber vil ikke se fint ut. *droppe det* Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Fan Control, LCD display...1........................................453.00 kr LED 5mm blue..................4.........................................60.00 kr Revoltec, Thumbscrews.....7.......................................105.00 kr SpeedPad, Mouse Tape......1.........................................45.00 kr bestilte dette nå Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er de dyreste LEDsa jeg noen gang har sett.. Gi oss bilde når det er montert da... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Det er 4stk x 15 kr = 60 Og jeg har i alle fall nok med thumbscrews for en tid fram over Og du glisevask var det ikke du som hadde thumbscrews overalt ? bilde? Endret 10. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå