CrackaBoi Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hvordan finner jeg meg best mulig jobb? Skal begynne i tredje på videregående nå, er atten år, har bil, kan data +++ Hvore finner jeg meg jobb? bare lurer, takk for tips Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Ingen Utdannelse - Ingen Jobb I allefall ingen spesiell bra jobb, det finnes mange unntak men det er jo sjelden, mer vanlig før. Dokumenterte kunnskaper God Praksis Stå på vilje,humor, gode ideer og ærlighet Og selvsagt litt flaks, litt cash og gode bekjentskaper kan føre til at du får en meningsfull jobb. Med din alder og kunnskap kunne kansje "Support" vært noe. [ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-07-04 16:48 ] Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 forklar hva aetat er plz? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 øhhh ... arbeidskontoret :smile: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 16:52, The Pirate skrev:forklar hva aetat er plz? Hvis du ikke har et begrep om hva AETAT er, så spørs det vel.... Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Send søknad til lokale Shell, Statoil ol, Spar, Coop, Narvesen ol. Disse trenger "bestandig" nye ansatte Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Konge kafarsken.. takk for smart tips.. Kan ikke noen her hjelpe meg med å sette opp en døknad jeg sender inn til Narvesen, Shell o.l.. takker dere Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 LOL Hvor dum går det egentlig ann å bli Klarer du virkelig ikke å skrive enn søknad til disse firmaene så vet faan jeg nei. Dette ligner mer på et komplott Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Hold kjeft a tintin, prøver bare å få litt hjelp her. Du trenger ikke blande deg inn hvis det plager din sævv Lenke til kommentar
alexio Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 prøv butikkkjeder som rema 1000, kiwi, coop-butikkene. O.S.V..... er du heldig tar sjefen det litt på sparket og du slipper kanskje å sende inn søknad...... fikk jobb på rema jeg....uten å levere søknad, holdt med gode ord med sjefen...... Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Fikk du jobb i kassa eller? På lageret? Får jeg spørre hva du tjener? takk Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Funnet deg jobb? Hvis ikke let her: http://www.startsiden.no/okonomi_og_naring.../arbeidsmarked/ Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 18:31, The Pirate skrev:Kan ikke noen her hjelpe meg med å sette opp en døknad jeg sender inn til Narvesen, Shell o.l.. Har du ikke en mor eller far som kan hjelpe deg med dette? Litt rart å spørre folk på et dataforum om hjelp til slike ting. Du har sikkert skrevet søknader all mass på skolen, så se i notatene dine og skriv av. Angående lønn: Varierer litt fra butikk til butikk, men vanlig lønn for en attenåring er vel fra 80 til 100 kroner timen. Hvis du er så heldig at du får velge, er en jobb på lageret absolutt å anbefale da man slipper å hanskes med kunder time etter time, dag ut og dag inn. Å stå/sitte i kassa vil jeg fraråde på det sterkeste :wink: _________________ Christian Gehring Olsen [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-07-11 02:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå