Gå til innhold

Hw.no moderatorer sletter innlegg uten varsel?

Anbefalte innlegg

Har merket at jeg plutselig mister 1-2 inlegg noen ganger.

Dette syns jeg er merkelig, viss noen av mine inlegg ikke følger retningslinjene så vil jeg gjerne få beskjed om hvilke innlegg det er snakk om isteden for at de bare slettes uten noen beskjed.

Har moderatorene noen kommentar? :hmm:

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ofte vi sletter innlegg uten varsel. Dette gjelder typisk innlegg med bare en smiley, ett eller noen få ord som ikke bidrar til temaet i tråden, dobbeltposter osv.

Hvis noe slettes uten at du blir varslet om det så er det altså aldri noe viktig informasjon vi fjerner.

Grunnen til at vi sletter på denne måten er for å holde forumet rent og saklig uten for mye tomprat.

Om du merker at så mye som 2-3 innlegg forsvinner i blandt så kan det være en tankevekker at så mange av innleggene dine slettes. Det kan ha å gjøre med innholdet eller som sagt mye dobbeltposting.

Lenke til kommentar

Jeg kikket litt på innleggene dine men fant bare et ok eksempel i farta:

I tråden Hvilke skjermkort har du hatt?

QUOTE (tørrfisk Skrevet: 08/04/2005 : 13:13)

s3 Trio64
Geforce 2 mx 420 32mb
Geforce 2 mx 420 64mb
Geforce 4 mx 440 128mb
Geforce Fx 5750
Geforce 6600GT
Geforce 6800

QUOTE (tørrfisk Skrevet: 08/04/2005 : 23:47)
s3 trio :love:

Dette er er hele de to innleggene dine i den tråden. I dette tilfellet så bidrar ikke det siste innlegget til emnet tråden. Du har allerede svart og det blir bare rotete om hver enkelt skal svare flere ganger. Smilyen bidrar heller ikke til selve emnet i tråden. (Jeg skjønner at du ville hinte til han andre som hadde hatt et s3 trio at du likte at flere hadde hatt det fine kortet en gang i tida, men det bidrar ikke til emnet og blir bare tomprat.)

Beklager, du skriver normalt mye bra, (informativt eller spørrende) men noen innlegg som det ovenstående er overflødige. Håper du ikke blir støtt av at jeg sletter det.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

QUOTE (Ronny M @ 09/04/2005 : 14:39)
Hvis postene dine blir slettet så må det jo være en av to ting som er grunnen til det:
1. Du har ikke lest rettningslinjene.
2. Du har lest rettningslinjene men gir blaffen i det som står der. ;)

3. Eller: Dårlig internettlinje kan føre til en del dobbeltposter der den ene blir slettet. Posttelleren vil da gå ned et hakk når den ene dobbeltposten fjernes.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...