tørrfisk Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Har merket at jeg plutselig mister 1-2 inlegg noen ganger. Dette syns jeg er merkelig, viss noen av mine inlegg ikke følger retningslinjene så vil jeg gjerne få beskjed om hvilke innlegg det er snakk om isteden for at de bare slettes uten noen beskjed. Har moderatorene noen kommentar? Endret 9. april 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Flyttet til riktig kategori. Vi sletter av og til en del innlegg, ja. Det gjelder stort sett off-topic-innlegg og assortert pjatt som ikke nødvendigvis er nok til en advarsel, men likevel er uønsket på forumet. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Skjønner at det ville bli en god del mer arbeid for moderatorene, men hadde vært greit å få noe form for beskjed om hvilke innlegg det gjelder slik at man kan forbedre seg! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det er ofte vi sletter innlegg uten varsel. Dette gjelder typisk innlegg med bare en smiley, ett eller noen få ord som ikke bidrar til temaet i tråden, dobbeltposter osv. Hvis noe slettes uten at du blir varslet om det så er det altså aldri noe viktig informasjon vi fjerner. Grunnen til at vi sletter på denne måten er for å holde forumet rent og saklig uten for mye tomprat. Om du merker at så mye som 2-3 innlegg forsvinner i blandt så kan det være en tankevekker at så mange av innleggene dine slettes. Det kan ha å gjøre med innholdet eller som sagt mye dobbeltposting. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det skal stort sett være nok å lese retningslinjene/nettiketten, og unngå å skrive innlegg som strider mot disse. Vi sletter ikke innlegg på måfå eller for moro skyld. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvis postene dine blir slettet så må det jo være en av to ting som er grunnen til det: 1. Du har ikke lest rettningslinjene. 2. Du har lest rettningslinjene men gir blaffen i det som står der. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg har studert nettiketten/retningslinjene. Men kan jeg få et eksempel på et innlegg jeg har skrevet som har blitt slettet da? (viss det er mulig) Trodde ikke jeg skrev så mange useriøse innlegg. Endret 9. april 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg kikket litt på innleggene dine men fant bare et ok eksempel i farta: I tråden Hvilke skjermkort har du hatt? QUOTE (tørrfisk Skrevet: 08/04/2005 : 13:13) s3 Trio64Geforce 2 mx 420 32mbGeforce 2 mx 420 64mbGeforce 4 mx 440 128mbGeforce Fx 5750Geforce 6600GTGeforce 6800 QUOTE (tørrfisk Skrevet: 08/04/2005 : 23:47)s3 trio Dette er er hele de to innleggene dine i den tråden. I dette tilfellet så bidrar ikke det siste innlegget til emnet tråden. Du har allerede svart og det blir bare rotete om hver enkelt skal svare flere ganger. Smilyen bidrar heller ikke til selve emnet i tråden. (Jeg skjønner at du ville hinte til han andre som hadde hatt et s3 trio at du likte at flere hadde hatt det fine kortet en gang i tida, men det bidrar ikke til emnet og blir bare tomprat.) Beklager, du skriver normalt mye bra, (informativt eller spørrende) men noen innlegg som det ovenstående er overflødige. Håper du ikke blir støtt av at jeg sletter det. Endret 9. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Okay, så var den saken grei Skal prøve å holde meg unna OT heretter Blir ikke støtt siden det vel er en nødvendighet for å kvalitetsikre forumet. Endret 9. april 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 QUOTE (Ronny M @ 09/04/2005 : 14:39) Hvis postene dine blir slettet så må det jo være en av to ting som er grunnen til det:1. Du har ikke lest rettningslinjene.2. Du har lest rettningslinjene men gir blaffen i det som står der. 3. Eller: Dårlig internettlinje kan føre til en del dobbeltposter der den ene blir slettet. Posttelleren vil da gå ned et hakk når den ene dobbeltposten fjernes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg