steinmm Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei Har et lit problem når det gjelder å koble to laptoper sammen... Maskinene er i samme workgroup og forbindelsen er ok, men når jeg går inn på "datamaskiner i arbeidsgruppen" får jeg feilmeldingen "Arbgruppe ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tilgang til å bruke denne nettverksressursen osv..." Noen som vet hva som er problemet? Og en ting til; Kan jeg koble sammen to datamaskiner med firewire? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 "Arbgruppe ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tilgang til å bruke denne nettverksressursen osv..."Noen som vet hva som er problemet? prøv å skru av firewall... Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det hoeres mer ut som at du ikke har bruker rettigheter til dette. Jeg vet ikke om du er logget inn som system administrator, men du kan vel gi deg selv Power User rettigheter, skulle vel fikse problemet. Frankie Singapore Lenke til kommentar
oltis Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvis XP brukes, pass på at gjestkontoen ikke er deaktivert! Tori Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Power User rettigheter Hva er dette slags rettighet? Kan du gi en forklaring er du god. Lenke til kommentar
Deviator Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det er nok 90 % sikkert som deep750 sa over her, deaktiver eller konfigurer brannmuren din så burde dette løse seg.. E e forresten power user På noen torrensider lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå