Singh tha king Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) det jeg har skjønt er at ppc kjører windows mens palm kjører sin egen os. ppc har word, exel, powerpoint kan palm få det? Jeg har lyst på en palm som er bra og er billig, da tenkte jeg på palmOne tungsten T5, men kommer den til å bli noe billigere til sommeren? Så lurte jeg på, kan man få en optisk mus og en BT tastatur til palmone og ppc? Hvor mye koster det da? edit: hvor lang er valig batteritid på PDA? edit: kan man kople seg mot adsl'en på pc hvis du ikke har wlan? eller må man ha wlan? Endret 9. april 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
thrill Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 For Palm finnes det en programpakke som heter "DataViz Documents To Go". Denne/disse applikasjonene skal være kompatible med Word, Excel og Powerpoint. Se http://www.dataviz.com/. Windows Mobile 2003SE har innebygd støtte for BT-tastatur men ikke for mus. Dvs. at produsenten må ha egene drivere for dette OS'et. Pris avhenger av modell. Batterilevetiden kan variere mye fra modell til modell. Typisk er 5-7 timer kontorbruk. palmOne tungsten T5 har vel ikke støtte for WLAN? Forøvrig, Microsoft Activesync som benyttes av PPC har funksjonalitet for å videreformidle kommunikasjon mellom PDA og internet. Dette forutsetter at den er tilkoblet for synkronisering, enten med kabel eller blåtann. Skal du koble deg til internet uten å være tilkoblet til PC'en er WLAN svaret. Anbefaler at du titter litt på sidene IdeData, http://www.idedata.no/. Her kan du finne noe informasjon om ulike modeller samt tilleggsutstyr. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 takk. jeg har hørt at det går an å få wlan kort til palm som ikke har wlan. så det vil si at man putter kortet inni palmen? må man ha trådløs router, for at pda'en kan bruke wlan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå