siemensboy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hei! Jeg skal sansyneligvis ha et nytt headsett, og det skal brukes til Spilling og høre på musikk med min Creative muvo slim 256mb. Skal også bli brukt til Spilling når jeg er på lan. Kom med forslag, men ikke over 600kr. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kan anbefalle Icemat Siberia headset! Ser flott ut, og er bra til en pris av rundt 400-500kr Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Gir du meg en link please Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Icemat Siberia 395,- på Psdata Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 oki, ser jo ok ut dem. Men hva med disse? Synes de så bra ut. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Noen som har noen erfaringer eller andre headsett som anbefales? Lenke til kommentar
JensL Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er mikrofon et must? Det er forsåvidt kampanje på Beyerdynamic DT231 for tida. Mener den ligger på 499,- nå, og det er mye for penga. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 oki, ser jo ok ut dem.Men hva med disse? Synes de så bra ut. Helt enig med deg! De ser utrolig bra ut! Det var vel hovedgrunnen til at jeg kjøpte netopp disse selv for ca. 3 uker siden. De sitter veldig bra på hodet og lyden er knall! Kan absolutt anbefales Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Er mikrofon et must? Det er forsåvidt kampanje på Beyerdynamic DT231 for tida. Mener den ligger på 499,- nå, og det er mye for penga. Mic er ikke et must! Skal sjekke de du foreslo! Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 oki, ser jo ok ut dem.Men hva med disse? Synes de så bra ut. Helt enig med deg! De ser utrolig bra ut! Det var vel hovedgrunnen til at jeg kjøpte netopp disse selv for ca. 3 uker siden. De sitter veldig bra på hodet og lyden er knall! Kan absolutt anbefales oki, men fungerer dem til mp3 spiller, eller blir lyden for dårlig da?! Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 oki, ser jo ok ut dem.Men hva med disse? Synes de så bra ut. Helt enig med deg! De ser utrolig bra ut! Det var vel hovedgrunnen til at jeg kjøpte netopp disse selv for ca. 3 uker siden. De sitter veldig bra på hodet og lyden er knall! Kan absolutt anbefales oki, men fungerer dem til mp3 spiller, eller blir lyden for dårlig da?! Jeg synes lyden er fabelaktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå