clawfing Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Min mor har fått tilbud om hjemme-pc gjennom jobben, så jeg lurer på om jeg skal slå til på det, eller bare kjøpe en maskin nå med en gang på en nettbutikk? Skal studere til høsten så tenkte at det ikke er så domt å heller betale litt hver måned istedenfor å bruke alt jeg har nå? Følgende bærbare er aktuelle alternativer min mor har fått tilbud om: Dell Inspiron 9300 Intel Pentium M prosessor 2.13ghz 2048MB ddr2 ram(533mhz) 80gb harddisk(5400rpm) 256MB grafikkort (står ikke hvilket men er vel geforce 6800?) Win xp prof 3års garanti, support, antivirus osv Pris: 799,- bruttotrekk pr mnd -- 513,- etter min mors skatt Dell Inspiron 6000 Intel Pentium M prosessor 1.87ghz 1024MB ddr2 sdram(400mhz) 80gb harddisk(5400rpm) inntil 128MB grafikkminne(ikke spesifisert hvilket kort) win xp home 3års garanti, support, antivirus osv Pris: 510,- bruttotrekk pr mnd -- 327,- etter min mors skatt Noen som hvet hvordan vifte støyen er på disse? forstyrrer jeg andre i f.eks en lesesal med disse? Kom gjerne med andre forslag dersom jeg ikke bør benytte meg av hjemme-pc tilbudet her:) Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 i9300 er klart best. Den bråker ikke så veldig, det står vifter å går hele tiden. Men de støyer ikke mye. Sjekk litt rundt på forumet her, er masse tråder omkring i9300 og støy... i6000 er et bra alternativ, er en del mindre. Bra maskin det også...det tilbudet du har på den der er med intel innebygget grafikkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå