cell Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Topic sier det meste, jeg har prøvd i det uendelege no Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Du må legge en wrap rundt. CSS: #wrap{ margin: 0 auto; width: 500px;} #hoved{ width: 450px; border: 1px solid #000;} HTML: <div id="wrap"> <div id="hoved"> <p>blablabla</p> </div> </div> edit: arve kom før ja Endret 9. april 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
cell Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 supert ingve... svart på hvitt.. det liker jeg.. funket også Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 <div id="wrap"> <div id="hoved"> <p>blablabla</p> </div> </div> Hvor i html-dokumentet plasseres dette? Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 <div id="wrap"> <div id="hoved"> <p>blablabla</p> </div> </div> Hvor i html-dokumentet plasseres dette? Håper noen kan hjelpe. Det spørs jo hvor div'en skal plasseres. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har ikke satt meg inn i dette, vet jo nesten ikke hva div er..... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Alt mellom <div id="wrap"> <div id="hoved"> Og </div> </div> vil være midtstilt. Edit: Med andre, det kommer litt ann på hvor div'en skal plasseres. Endret 9. april 2005 av Jonas Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Takk for svar, Jonas. Får prøve meg litt litt frem og se om jeg får til noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå