rogerjo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 I lett snøslaps på tur, er det ikke enkelt å holde linser og objekt rene. Dette bildet av "Basse" bærer litt preg av det. Bortsett fra noen snøflekker, duger det? Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Hmmm, la bildet på desktoppen min og fant ut at det er for mye hvit flate til venstre. Legger ut en ny og litt klippet versjon. Synes selv det ble bedre. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Det siste bildet ble bedre. Jeg synes bakgrunnen ble for hvit, jeg tror det hadde vært bedre om det hadde vært en svak diffus bakgrunn. Hvis man ser på noen av hårene så er de for hakkete, enten er det skaleringen fra orginalbildet som ikke er bra nok eller så er det for mye oppkarping. Øynene er litt for mørke, det hadde gjort seg med litt mer lys forfra. Ellers så synes jeg det er et bra "på tur" bilde. [Edit: Skandaløs skrivefeil] Endret 13. april 2005 av Kristallo Lenke til kommentar
Pulsar Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Enig med Bjørn. Snøfnugget foran venstre øye forstyrrer dessuten en del. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Takk for tilbakemeldingene. Den hvite bakgrunnen syntes jeg "gjorde" mye av bildet. Så det var en intressant reaksjon å få tilbake. Den lagres i erfaringsminnet! Hakkede hår. Det skyldes nok at jeg endra størrelse på bildet med feil program. Den tabben har jeg vist gjort før Ellers er jeg enig i at snøflekken på øyet ikke var bra. Men dette ble liksom det bildet jeg likte (utrrykket i ansiktet)-så da hadde jeg ikke noe valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå